Sunday, July 18, 2021

Baju Kelawar Baby

Gambar lama ayu.
Masa ni pertama kali dia pakai baju kelawar.
Adik aku hadiahkan dekat dia.

I guess inilah kot detik ayu jatuh cinta dengan baju kelawar.
Sekarang, dia suka sangat pakai baju kelawar untuk tidur malam.


Baju ni pulak dah senteng dah.
Tapi dia masih pakai lagi.
Tapi dah jadi macam top je, kena pakai seluar kalau nak pakai baju ni.


Kain sejuk dan lembut.
Memang selesa lah kalau budak-budak nak pakai tidur kan.
Dan yang paling best, baju ni dapat as hadiah kan.

Hahaha

Tengok gambar anak waktu kecik ni, sayu pulak bila tengok dia dah besar sikit sekarang.
Mulut macam mak nenek.
Hahah!

13 comments:

  1. ala comelnya pakai baju kelawar..

    ReplyDelete
  2. Cantik.. Malam-malam dah boleh terbang.. Hehe

    ReplyDelete
  3. Comel ayu berbaju kelawar. Dah mengecil bajunya. Sejuk agakya kain ni, tu yang selesa bawak tidur. Saya pun gelarkan anak buah mak nenek, banyak cakap budak budak ni. Seronok melayan.

    ReplyDelete
  4. seronoknya dia dpt pkai baju kelawar. memang selesa bila pakai baju kelawar ni. Anak2 ni penggubat hati ibu ayah kan.

    ReplyDelete
  5. Oh nice juga ya baju kelawar untuk budak ni. Boleh juga belikan untuk anak buah ni bila dia besar sikit nanti

    ReplyDelete
  6. Tentu ada sejarahnya disebut baju kelawar

    ReplyDelete
  7. Mulut mcm mak nenek tu ikut mak dia kot

    ReplyDelete
  8. Comel kalau budak kecil berbaju kelawar...

    ReplyDelete
  9. comel ayu dengan baju kelawar dia..haha

    ReplyDelete
  10. comelnye ayu pakai baju kelawar. mesti dia suka sbb selesa sangat pkai baju kelawar

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot