Friday, 24 September 2021

Mencari Giegiel


(Lagu ini duet bersama Waheeda)


Sesat Di sini
Arahnya tak pasti
Sepi dibelenggu mimpi
Masih mencari

Walaupun pergi
Jasadku disini
Nak ku cari tapi dimana
Bukalah mata

Yang berkuasa
Tolonglah hamba
Bukalah pintu segala
Agar sempurna

Tangan ku tadah
Agar menerima
Apa yang diberi oleh Mu
Aku bersyukur

Chorus*
Hey!
Hey! 
Bangunlah dari tidur
Buka mata pandang ke sana
Moga berjaya

+++
Lama tak dengar lagu ni, sesekali layan syok jugak!

13 comments:

  1. Bila penyanyi rock dan nasyid bergabung. Ingat ingat lupa lagu ni.

    ReplyDelete
  2. Lama tak dengar khabar Waheeda.. Ape dia buat sekarang.

    ReplyDelete
  3. perghh serius syaz,sekali menyanyi lagu ni best juga..
    pernah femes dulu kan..tq syaz trowwwwback !!


    bangunlah dari tidurrrr..

    ReplyDelete
  4. Belum pernah dengar lagu dia ni...best ja

    ReplyDelete
  5. terdengar dengar suara wahida wassini... bengunlah dri tidurrrrr

    ReplyDelete
  6. tak kenal kumpulan ni tapi rasanya pernah dengar lagu ni dulu. zaman ni waheeda memang famous sangat..

    ReplyDelete
  7. suka dengar lagu ni dulu. memang unik. terbayang-bayang gaya Waheeda menyanyi

    ReplyDelete
  8. Lama juha tak dengar lagu ni . Hampir terlupa alunan muziknya

    ReplyDelete
  9. minat jugak lagu ni dulu. baru tau lirik sebenar dia. selama ni dengar jer

    ReplyDelete
  10. Ya..suka lagu ni dulu..Lama tak dengor kabo Waheeda

    ReplyDelete
  11. Suka dengar lagu ini.. lirik pun bermakna..

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car
BOOK YOUR RIDE HERE