Wednesday, September 29, 2021

Nasi Lemak Ayam Goreng Peha | Wordless Wednesday


 

19 comments:

  1. Sy rasa laparrrr tengok nasi lemak dengan peha ayam goreng tu

    ReplyDelete
  2. Suka bahagian peha, nampak sedap, teringin pula.

    ReplyDelete
  3. bukan ke bekas polisterin macam tu dah tak bole guna lagi? eh...

    ReplyDelete
  4. pagi ni pun layan nasi lemak tapi takde le peha ayam goreng seketul tu. erkkk kenyang dah. hehehe

    ReplyDelete
  5. ayam upin ipin nie.. mmg kenyang kalau breakfast cm nie..

    ReplyDelete
  6. aduhh rindu kat kampus pula. teringat momen makan nasi lemak ayam sorang-sorang masa tunggu kelas seterusnya

    ReplyDelete
  7. sedap ni! peha ayam febret sy.. hihi

    ReplyDelete
  8. Menyelerakan nasi lemak ada add on ayam goreng paha :)

    ReplyDelete
  9. saya kalau beli nasi lemak beli nasi lemak sotong je. Tengok ni macam sedap pulak nasi lemat ayam eheh

    ReplyDelete
  10. Wak kalau makan nasi lemak, cari ikan kering goreng

    ReplyDelete
  11. Haaa esok shida menu nasi lemak hehee..good idea tambah ayam goreng hehee

    ReplyDelete
  12. lama dah tak bernasi lemak
    peha ayam bukan bahagian fav ammi..tp ammi suka thigh

    ReplyDelete
  13. Sekali sekala tukar selera makan nasi lemak digandingkan dgn ayam gorrng pun sedap juga .

    ReplyDelete
  14. Suka betul peha ayam nie.. hehehe..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot