Berehat di Pantai Rhu 10, Terengganu





Hai semua!
Apa khabar 😘

Aku punya mood blogging ke laut, aku pun ke laut (literally) tadi. Dalam perjalanan ke Kelantan dari Kuantan tadi, singgah berehat di Pantai Rhu 10.

Till soon gais!

Post a Comment

15 Comments

  1. Selamat bercuti Syaz!
    Lupakan dulu blog hehe...

    ReplyDelete
  2. Selamat bercuti kak
    Nanti free free update blog

    ReplyDelete
  3. asalam..seronoknya bersama anak2 tersayang..tak apa puan, janji aktif..blog ni umpama juga dairy..yang penting ada kenangan menjadi ingatan kita lihat masa lalu melalui blog. Best kan

    ReplyDelete
  4. wah, selamat bercuti..seronoknya!

    ReplyDelete
  5. seronok nya jenjalan ke pantai timur

    ReplyDelete
  6. Bestnya dapat ke pantai menikmati view laut. Betul betul kelaut :)

    ReplyDelete
  7. Jalan terengganu memang best! Pemandangan dia menakjubkan!

    ReplyDelete
  8. Happy Holiday Syaz.
    Jaga diri ya

    ReplyDelete
  9. sonoknya bercuti di pantai teganu

    ReplyDelete
  10. Wahhhh, syok wooo..duk tepi pantai gituuuu..hehehe

    ReplyDelete
  11. Enjoy moment with family tu.. Hilangkan penat br fikir blog

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.