Giveaway Wang Tunai RM500 Mamapipie & Jomjalan

 Giveaway Wang Tunai RM500 Mamapipie & Jomjalan


Kawan-kawan, jom kita meriahkan GA Mamapipie dan Jomjalan jom!

***

Syarat-syarat Penyertaan Giveaway Giveaway Wang Tunai RM500 Mamapipie & Jomjalan

  1. Terbuka kepada blogger yang menetap di Malaysia bagi memudahkan urusan bank in wang tunai. ✅
  2. Buat satu blog post bertajuk "Giveaway Wang Tunai RM500 Mamapipie & Jomjalan". ✅ Tepek banner di atas beserta link ke post ini.  ✅
  3. Tag 3 rakan  ✅ : SR nak tag Wak Warisan Petani, Kak Mim dan Puan Hazel. Sebab blogger2 yang lain rasanya mesti akan join hihi!
  4. Wajib letak Blog Mamapipie.com & Jomjalan.com.my ke dalam Bloglist korang ✅
  5. Sila pilih salah satu post Jomjalan yang korang suka beserta link. Terpulang nak pilih tempat melancong, hotel, tempat makan, etc. Nyatakan mengapa post ini menjadi pilihan✅ (tengok bawah)
  6. Digalakkan Follow Media Social Mama: Instagram FB Youtube Twitter FB Page 
  7. Last sekali, tinggalkan link pernyertaan korang di post ini. ✅
  8. Tarikh tutup giveaway adalah pada 3 April 2022. 
Syarat wajib nombor 4 mama akan check satu-satu.. Kalau tak patuhi syarat ni korang akan disqualified. So, pastikan patuh pada syarat ye. 


Berbalik pada point no 5:

Entry Jomjalan yang paling menarik perhatian SR adalah yang ini.


Kenapa? Sebab SR kan, kalau pergi CH, hotel ni memang untuk mandi dan tidur aje. Ke sana, kami lebih pada menghayati Cameron Highland tu, berjalan aje. Jadi, dah berjalan mesti nak minum teh, makan scone...kan? Haa..kalau hotel dah jimat, bolehlah minum teh, makan strawberry semua tu lebih sikit kih kih kih..

Hotel-hotel tu walaupun tak mahal, tapi nampak sangat cozy gais.

Itu sahajalah penyertaan SR ya Mamapipie!


Post a Comment

9 Comments

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.