Thursday, June 23, 2022

Funikular Bukit Bendera Dulu-Dulu


 Cool kan?
Beraninya orang dulu-dulu naik Bukit Bendera dengan keadaan tingkap terbuka macam tu kan?


Funikular, atau ada yang panggil kereta kabel dan keretapi Bukit Bendera ni dah moden sekarang. Ada aircond, tertutup penuh.

Psst... Hari tu SR ada naik ke atas Penang Hill a.k.a Bukit Bendera tu tau. Nanti SR story 😘


5 comments:

  1. Seronok naik Bkt Bendera ni...Bilalah nak repeat :)

    ReplyDelete
  2. Ooooo... begitu rupanya kereta kebal dulu-dulu.
    Tak dapat bayangkan duduk dengan keadaan tingkap terbuka tu!

    ReplyDelete
  3. lama tak naik bukit bendera. last pergi dulu orang ramai sangat, malas nak beratur lama last sekali pergi cari makan je kat penang..hehe

    ReplyDelete
  4. Dah lama tak pergi sana. Dah lain sangat sana..:)

    ReplyDelete
  5. pernah gak naik dulu...2-3 kali, tapi bukan yg tu la...

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot