Thursday, June 2, 2022

Hari Pertama Amir Masuk Darjah 1 | Throwback Thursday

Kisah amir masuk darjah 1. Musim pandemik dan norma baharu ni, memang tak dapatlah hantar dia masuk sekolah sampai ke depan pintu. Ini pun ayah dia snap gambar dari luar pagar. 

Amir memang pemalu sikit kalau tak ada sesiapa yang dia kenal. Jadi, zaimi kata, walaupun dia nampak masa amir masuk ke dalam kelas tu, masa tu tak ada orang, tapi dia terus aje duduk belakang sekali. Senyap aje duduk dengan beg dia haa...


Nak panggil suruh dia pindah ke depan sikit pun, dia tak dengar. Haha


Mula-mula memang risau juga dekat dia. Tapi, alhamdulillah lama-lama dia ni dia okey sangat. Hari-hari cerita kawan dia dah berapa orang 😂

10 comments:

  1. ALHAMDULILLAH AMIR SERONOK BERSEKOLAH

    ReplyDelete
  2. Awal-awal je pemalu lama-lama nanti mesti dia ok dah

    ReplyDelete
  3. Sy juga tak pernah lupa hari pertama sy masuk darjah satu, bergenang air mata, nak nangis tak keluar, haha.

    ReplyDelete
  4. Yeay..Amir dah masuk sekolah...

    ReplyDelete
  5. hahahaha bbudak2 awal nya pemalu tp bila dah ada kawan, kemain hyper juga termsk la si uyum tu... hari2 balik baju konpom comot2 hahah pengsan nak menyental nya :D semoga amir dan anak2 yg mula bersekolah dipermudahkan pembelajaran nya

    ReplyDelete
  6. Ada juga gambar hari pertama sekolah.. kenangan tu

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah. Awal-awal malu tu biasalah

    ReplyDelete
  8. Macam waklah, masa sekolah dulu suka duduk belakang

    ReplyDelete
  9. Lama lama nanti dah biasa.. semangat nak ke sekolah.. huhu

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot