Showing posts with label vaksin. Show all posts
Showing posts with label vaksin. Show all posts

Friday, July 9, 2021

Pengalaman Penerimaan Dos Kedua Vaksin

Simpan sini untuk kenangan.
Rabu lepas selesai dah kami menerima dos kedua.

Saturday, June 26, 2021

Pengalaman Penerimaan Vaksin di Dewan Dato' Bahaman Kuala Pilah

Pertamanya memang rasa bersyukur sangat sebab nama kami telah terpilih untuk  pemvaksinan.
Terima kasih PPV dan PKD Kuala Pilah, dengan kerjasama Unit Kesihatan UiTM juga sebab uruskan semuanya.

Jadi pada 16 Jun 2021, aku dan zaimi pun ke Kuala Pilah untuk suntikan vaksin kami berdua.

Sesampai je dekat Dewan Dato'Bahaman Kuala Pilah tu, dah boleh nampak ramai orang kat depan pintu.

Sunday, May 23, 2021

Saturday, March 6, 2021

Wednesday, June 24, 2020

Program Imunisasi Murid Tahun 1 di Klinik Kesihatan

Semua maklum yang murid tahun 1 akan dapat suntikan vaksin untuk Program Imunisasi. 
Jadi, semalam adalah tarikh yang telah ditetapkan oleh sekolah Adam untuk kelas dia.

Makluman awal yang disampaikan oleh guru kelas adam, murid akan dapat 2  suntikan dos tambahan iaitu
MR (Measles Rubella) dan DT (difteria,tetanus).

Seawal pagi adam dah bangun da bersiap untuk ke klinik kesihatan dengan zaimi. Giliran dia patut yang slot 10.30 sampai 11.30 pagi.
Saja pakaikan dia baju sukan sekolah, dah lama dia tak pakai.
Jadi bagi dia feeling-feeling jadi budak sekolah balik 😉

Sampai je kat Klinik Kesihatan tu, zaimi kata adalah terserempak dengan kawan adam, tapi diorang tak berani nak bersembang, segan pun iya jugak mungkin sebab dah lama tak jumpa kan.


Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot