Monday, April 5, 2021

Blow Pen

Satu hari haritu, amir balik bawak 1 kertas.
Borang pembelian blowpens.

Berkerut jugaklah kening aku dengan zaimi duk fikir, apakah bendanya blowpen?
Blow what..?

Harga RM18 juga.

Maka zaimi pun  bukaklah youtube, tengok macam mana kaedahnya blowpen tu berfungsi.
Bila dah agak-agak macam faham, maka zaimi pun setuju nak belikan amir set blowpen tu.

Tadaa!
Inilah rupanya blow pen itu!

Saturday, April 3, 2021

Bila Kurang Ilmu Bab Emas

Rantai tangan ni hadiah dari mak mertua dan zaimi masa hari nikah kami dulu.

Sebelum tu aku pakai rantai tangan yang emak punya je.

Senang cakap, aku memang tak bijak emas.

Jadi pakai punya pakai, satu hari tiba-tiba love kipas tu hilang, entah mana tercicirnya.

Aku pun tak tau, dan aku tak kisah tau masa tu.

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot