Wednesday, March 18, 2009

Elin di KIAM~

Family aku balik Kedah harini.. jadi Elin memerlukan Kittisitter.. AKu lah calon yang paling layak.. Tapi Elin macam tak selesa je..dia bernafas dengan sangat laju la.. takut gak aku tengok dia macam ni..
adoyai~
cmane nak bg dia cool ek?
nyorok celah bantal je..


pastu aku bawak duk kat meja..
tapi masih ketakutan..
alahai Elin..
nak jumpa Elin?
meh la Kiam~




4 comments:

  1. elin sungguh cumil...
    mau2 jumpa... heh~

    ReplyDelete
  2. wah... elin ade d kiam..!!!
    comel nye dier..
    sian dier. mesti die pelik kat mane la dier ade skg ni.. huhu..

    ReplyDelete
  3. die xbiase lagi kt tempat tu..dats y takut2..
    n mesti sbb panas, dats y nafas laju..ilek ok!

    ReplyDelete
  4. Put: Oh marilah~ hehe

    Amy: mmg pon, asik terblur2 je..hehe~ cian si gomok itu~

    Addy: tu lah pasal..mcm mengah pon ade.. tu la bulu berat sgt kot..hehe

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot