Search This Blog

Monday, October 26, 2020

Tujuh Bintang untuk Diri Sendiri

 

Minggu lepas amir ada tunjuk kerja yang dia buat masa kat tadika.
Dia warna lobak merah, lepas tu nampak lah dia dah boleh tulis nama dia sendiri siap dengan nama zaimi.



Walaupun dia eja Bin tu 'Ben", jadilah..
Mak dah cukup bangga dengan amir tau 😁

Lepas tu nampaklah ada tujuh bintang.
Aku pun tanyalah..

"Wah cikgu bagi amir 7 bintang ?"

"Bintang tu amir yang lukis sendiri, cikgu suruh kaler je"


Selamba tak bagi apresiasi kat diri sendiri?
Hahahaha

Amir oh amir..

48 comments:

  1. Hahaha... bagus amir ni... tahap kompiden tinggi tu dia dpt 7 bintang dr langit ke-7 gitu... bijak bijak

    ReplyDelete
  2. hahahah..boleh buat 7 buat apa nak bagi 5 je kan amir??

    ReplyDelete
  3. Bagus! Bagus! Confident itu penting.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Amir, lain kali bagi 10 bintang!

    ReplyDelete
  5. 😂 pandai menghargai diri sendiri, bagus Amir! Positif.

    ReplyDelete
  6. Biasa paling banyakpun cikgu bagi 5 bintang, ni 7 bintang, haha

    ReplyDelete
  7. Ikut zaman dulu2 pakai ejaan Ben tu.

    ReplyDelete
  8. hahahaha itu utk motivation diri sendiri tu , tujuh bintang..kenapa tak cukupkan 10 amir ?

    ReplyDelete
  9. Muka ensem, pandai mewarna, siap ada 7 bintang..

    Nak cemana lagi????

    hahaha

    ReplyDelete
  10. Haha. Bagus Amir confident. Hotel pun habis banyak 5 bintang, ni dia ambil 7 terus

    ReplyDelete
  11. Bagus heheh keyakinan ini lah yg kita mau dan teruskan amir ! 😍

    ReplyDelete
  12. Confident itu perlu! Biasa sampai 5 bintang, dia kasi 7 terus! Niceeee!!! 👍

    ReplyDelete
  13. Niceeeee... bagus la pandai mewarna.... len kali mintak cikgu bintang.. ok.. hihi

    ReplyDelete
  14. Hahaha.. comel betul jawapan amir.. Kenalah hargai diri sendiri kan Amir.. :)

    ReplyDelete
  15. hahahaha pun boleh begini! yakin tinggi!

    ReplyDelete
  16. Terbaik Amir. Lagi pun memang cantik lukisan tu

    ReplyDelete
  17. xpe Amir.. bagus untuk ada rasa begitu. kena ada rasa hargai diri sendiri i loiike sebab kadang2 penat lelah kita orang tak nampak jadi kita kena acknowledge sendiri..

    keep it up =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah terima kasih sis atas kata2 indah macam ni, betul tu saya setuju :D

      Delete
  18. hebat abamir 7 bintang. extra dua tu kira halal lah kan tambah sendiri :)

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me