Friday, December 18, 2020

CELARU | FIKSYEN

Cerpen ini adalah sambungan SAYAT.

Semoga terhibur 😁

CELARU




Content cerpen telah dikeluarkan untuk next project.
Terima kasih untuk sokongan 🤗

Stay tune


34 comments:

  1. Replies
    1. Hehehe 😆
      Terima kasih sudi baca dan komen 😁

      Delete
  2. najah..gi je amerika tu..tinggalkan aje taqim tu sesorang. dasar lelaki tak cukup 1..biar dia cari lagi satu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cari isteri ketiga? 😱
      Hehehe terima kasih sudi baca dan komen MY 😘

      Delete
  3. Kesian najah.. status fb tu bkn utk dirinya 🥲

    ReplyDelete
    Replies
    1. Status tu untuk Yasmin agaknya kan.. hehe.. terima kasih kakmim sudi baca dan komen 😘

      Delete
  4. menarik..leka membaca, sampai baris terakhir

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, terima kasih, jika sudi bacalah juga prequel nya ;)

      Delete
  5. maksudnya bukan najah yang jd ke luar negara? tp yasmin?
    ingatkan najah yg nk ke luar negara td...
    kalau akak la, tak sanggup kot nak kongsi2 biarla dapat ganjaran apa pun, baik cerai dari kongsi hahhaaha jenis tamak kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi.. mungkin Mustaqim salah percaturan?
      Samalah, saya pun rasa saya tamak gak ahahaha!
      Terima kasih kak dana sudi baca dan komen ;)

      Delete
  6. Memang sesuai dengan tajuk celaru.Pengakhiran yang tak diduga ,rupanya Yasmin yang pergi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konon risau sunyi kalau Najah tak ada, tapi rupanya Yaamin pun tak ada kan.. hehe

      Delete
  7. wahhh aqim, untung la dpt dua dua eh ! kawan baik plak tu dua dua tu... but now one dah pergi jauh.. so how ?

    ReplyDelete
  8. Alahaii kesian Najah, baru hati nak berbunga bunga dengan status tu. status untuk madunya ye. Adakah lepas ni Najah dan Aqim boleh hidup seperti dulu dengan ketiadaan Yasmin ke Oman. Jeng jeng jeng...

    ReplyDelete
  9. kalau la abe kie bisa menjadi spt mustaqim, alangkah bestnya!

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. terima kasih zila, terima kasih sudi baca dan komen :)

      Delete
  11. Bila dah ada sainfan, najah akan berusaha buat yg twrbaik utk mengambil hati suami. Si suami pula kenalah adil. Tapi biasalah dlm bab hati ni tak boleh nak adil, tapi kalau dah pilih nak hidup sama2 kenalah saling bertolak ansur, betul tak? Najah oklah lepas ni boleh cubajadi isteri terbaik semasa yasmin takde,hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga Najah berjaya menempuhnya..hehe..
      Terima kasih kak azimah sudi baca dan komen :D

      Delete
  12. kesian najah.. kita ni sebut madu pun dh mcm singa. hahah

    ReplyDelete
  13. Hurm.. Jadi apa yang Mustaqim dapat ye.. Yang baru dikahwini juga akhirnya terbang jauh mengejar kerjaya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe itulah, kahwin dengan dua kawan baik, yang rupanya mempunyai impian dan citarasa yang sama

      Delete
  14. hurmmmm tak tau lah ek nak gembira ke tak, nak tumpang sedih ke tak..tapi rasa macam nak suruh najah tu tinggalkan aje mustaqim tu..biar la dia sorang2 😤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Celaru kan? 😝
      Terima kasih ciksun sudi baca 😁

      Delete
  15. Eh.. jadi yang keluar negara tu yasmin? Bukan najah?? Mm meaning status tu untuk yasmin la kannn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yasmin yang ke luar negara, dan status tu untuk Yasmin. Frust tak Najah agak2? Hehehe..

      Terima kasih sudi baca dan komen 😉

      Delete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot