Cermin Mata Biru

Assalamualaikum semua!
Bersiaran kembali.


Masih keletihan, macamlah pergi jalan jauh sangat kan.
Nampak sangat lama dah tak berjalan kaki.
Jalan sikit dah krem dan lenguh segala.


Terima kasih pada yang masih berkunjung dan meninggalkan jejak πŸ’•

Nanti kita terjah balik ya.
Stay tune 😁
 

Post a Comment

24 Comments

  1. waaaa!! kecil terus nampak muka ayu hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi dialah suka sangat main snapchat filter ni

      Delete
  2. nampak sgt keletihan ittuuuh.. πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

    ReplyDelete
  3. Lawo ke dua2nya (cermin matanyalah)

    ReplyDelete
  4. Wah anak beranak comel berkaca mata biru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe sekali sekala teringin nak secomel ayu

      Delete
  5. pegi jalan2 mmg seronok tp lepas balik baru nak rasa semua penat2..
    lenguh2 mula kan hehe..

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Saya nyanyi je la lagu ole ole ole bole? hahaha

      Delete
  7. perempuan dgn selfie tak dpt pisah. haha

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)