Friday, March 12, 2021

Frenche Roast Tiramisu Cappuccino


Beli air kopi susu ni isnin lepas.
Pada tekak dan lidah aku, Frenche Roast Tiramisu Cappuccino ni sangat sedap!
Rasa lembut je kat lidah haha!

Rasa dia sikitlah manis, tapi lemak sedap.
Rasa kopi tak terlalu kuat.

Satu je lah yang aku tak puas hati, air ni tak berjaya hilangkan mengantuk aku.

Kiranya, kalau lepas ni aku teringin nak minum kopi pada waktu petang atau malam, kopi ni boleh dipertimbangkan.

11 comments:

  1. first time perasan air kopi ni...
    nanti nak try juga la..

    ReplyDelete
  2. dia punya design tin nampak mewah. Kalau saya ni pun mesti tak mampu nak menangkis kemengantukan.

    ReplyDelete
  3. Baca tajuk nak tergeliat lidah
    rupanya air kopi aje

    ReplyDelete
  4. Frenche Roast Tiramisu Cappuccino.. wah naka dia pun dah kelas dah

    ReplyDelete
  5. waaaaa can imagine manis tiramisu ni

    ReplyDelete
  6. dah lama tak minum air2 mcm ni, jaga kesihatan kunun nye

    ReplyDelete
  7. kalau shida syaz..kalau mgantok mmg xde air boleh dipertimbgkan..minum ape pn x lut..sabojele ^_^

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot