Wednesday, March 17, 2021

Kenapa Susah Nak Bunuh Lipas? | Wisdom Wednesday

 Siapa suka lipas angkat tangan?

Hehe..

Makhluk yang paling licik, badan dia memang dicipta boleh selit sesempit mana pun ruang.

Jom tengok video pendek ni jom, moga beroleh manfaat ๐Ÿ˜Š

Lipas kalau jalan, dia lipas.

Kalau lipas terbang, dia adalah ______. (isi sendiri)

Hahaha

23 comments:

  1. Alamakk.. Klu lipas terbang apa ye... ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜

    ReplyDelete
  2. lipas kalau terbang dia jadi binatang lain hahaha

    ReplyDelete
  3. Kalau jln cepat dipanggil lipas kudung..

    ReplyDelete
  4. selalu sembur dgn ridsect (brand lain pun boleh..hihi), laju je dia jalan..lama2 tengok dia dah gerak..

    ReplyDelete
  5. Ya allah, lipas kalau terbang, dia tak jadi lipas dah. Dia tukar jadi haiwan oink oink hahahahaha :D

    ReplyDelete
  6. lipas kalau terbang mmg boleh naik angin

    ReplyDelete
  7. Kalau nampak lipas dalam rumah, mesti nak bunuh

    ReplyDelete
  8. hehe. ambil penyapu tibai bagi mati hehe

    ReplyDelete
  9. wak pon geli dgn lipas.. hehehe

    ReplyDelete
  10. lipas kalau terbang, jadi astghfirullah. HAHAH

    ReplyDelete
  11. hahaha... saya ok jer ngan lipas, siap pegang n bagi kat org yg takut ngan lipas. klu saya tau orang tu takut lipas, siap la dia...

    ReplyDelete
  12. rmai org geli dgn lipas ni. 2-2 housemate syu tkot dgn lipas, tp nasib baik syu x tkot, geli je. bleh la jd org yg tumpaskan lipas tu.

    ReplyDelete
  13. kalau dia msk bilik and buat bunyi sy yg tgh lena boleh terjaga tau

    ReplyDelete
  14. Lipas kalau keluar kat rumah Mrs. A jadi mainkan kucing-kucing

    ReplyDelete
  15. ba alif ba ya ! hahahaah kalau dia terbang

    ReplyDelete
  16. cari penyapu atau benda apa2 yg boleh pukul dia..haha

    ReplyDelete
  17. Lipas terbang, sy pun rasa nak terbanggg. muahahaa..

    ReplyDelete
  18. Kalau dia terbang jadi binatang haram tu. haha..jumpa lipas boleh berlawan lari, licik betul lipas ni, lari laju kemain.

    ReplyDelete
  19. tak suka lipas syaz! akan buat kite geli pastu lari..lagi2 dia dah merayap2 atas badan ^_^

    ReplyDelete
  20. Hahaha.. bila dia terbang tu yang menakutkan.. hahaha

    ReplyDelete
  21. ha ha ha ha :)
    aida ni tukang bunuh lipas kalau kat rumah.
    yg lain semua geli lipas :( hadoi lah.
    memang lipas tu bertukar nama kalau diorang 4 org jumpa lipas, syaz :) ha ha ha ha...

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot