Tuesday, March 9, 2021

Seni Si Anak


Lukisan amir.

Sejak kebelakangan ni, amir suka sangat melukis.

Yang best bgi aku, dia lukis perempuan mesti pakai tudung πŸ˜‚







Ini pula semua hasil kerja amir kat sekolah.
Rasa-rasa amir ni seorang yang berseni tak?
Hehe




18 comments:

  1. Comel mereka kecil kecil tu kat bawah. Berseni abamir ni :)

    ReplyDelete
  2. Berbakat nampaknya anakanda...mana tau satu hari nanti jd pelukis terkenal

    ReplyDelete
  3. Hahaha sebab dia tengok mak dia pakai tudung, so dia lukis perempuan pun pakai tudung. Lama lama kalau selalu asah bakat melukis and memang minat melukis, in shaa Allah boleh pergi jauh 😁

    ReplyDelete
  4. ciput comel nyeee amir dan abang, adik..

    ReplyDelete
  5. seni tu.... tengok pun dah tau ehhee

    ReplyDelete
  6. ada bakat seni ni. dari kecik dh nmpk.

    ReplyDelete
  7. Inshaa Allah, boleh digilap bakatnya..

    ReplyDelete
  8. dia dah mindset dgn dia yg asal perempuan je wajib bertudung hehehe

    ReplyDelete
  9. ya macam doter i jugak, she love to draw & coloring

    ReplyDelete
  10. besarrrrrrrrrrrnya mak ngan ayah dimata dia hahahahha

    ReplyDelete
  11. boleh diasah lagi bakat tu. insyaallah menjadi... cantik gambar emaknye

    ReplyDelete
  12. Bagusnya amir..jika berterusan minat tu why not syaz!jadi pelukis pun bagus juga ^_^

    ReplyDelete
  13. rapinya amir buat art & craft.
    kemas sgt, syaz.

    elok la tu. perempuan mesti bertudung.
    dlm famili dia nampak gitu, itu la yg dia lukis :)
    terbaik!

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot