Monday, June 14, 2021

Gambar Tokwan Tangkap

Setahun lepas, waktu ni ada dekat Kuantan.
Abah yang tangkap gambar cucu-cucu dia ni, lepas tu dia send di group whatsapp famili.

Tahun lepas masa PKP 1.0, tak dapat balik jumpa mak ayah 3 bulan je lebih kurang.

Tahun ni, langsung tak jumpa lagi.
Dah nak masuk 7 bulan.
Huwaaaa.





Mak abah pun asyik cakap rindu cucu.
Perit weh..sobs

 

9 comments:

  1. Mesti anak-anak rindu kat atok nenek tu.

    ReplyDelete
  2. sama-sama doakan agar musibah covid ini segera berakhir dan kita semua dapat menjalani kehidupan seperti biasa...

    ReplyDelete
  3. tulah samalah dengan akak, cuma dapat vc jelah untuk kurangkan rindu, dapat lah jugak jumpa walaupun di alam maya huhuhu

    ReplyDelete
  4. pandai atok... atok dah rindu cucu2 dia...:)
    kita doa semoga cepat la kita dapat jumpa yang tersayang kan

    ReplyDelete
  5. Bukan perit tapi sangat perit.

    ReplyDelete
  6. Anak saya 2 orang masa PKP ni saya tinggalkan di rumah mak saya. Mak memang tinggal seorang, jadi mereka berdua sebagai peneman. 2 orang lagi yang kecil, duduk dengan saya

    ReplyDelete
  7. huhuu sedih kan
    boleh rasainya
    kalau arwah mak ayah akak ada pun taktau la mcmaman hari2 telefon

    ReplyDelete
  8. bln nov nnt baru boleh rentas negeri.. bertabahlah dulu syaz.. nnt bagitau atok, rindu atok separuh nyawa pn ok.. hehehe

    ReplyDelete
  9. Comel je gambar yang atok ambil.. InsyaAllah semoga akan ada peluang untuk bertemu lagi.. Cepatlah pergi Covid19 ini..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot