Gambar Tokwan Tangkap

Setahun lepas, waktu ni ada dekat Kuantan.
Abah yang tangkap gambar cucu-cucu dia ni, lepas tu dia send di group whatsapp famili.

Tahun lepas masa PKP 1.0, tak dapat balik jumpa mak ayah 3 bulan je lebih kurang.

Tahun ni, langsung tak jumpa lagi.
Dah nak masuk 7 bulan.
Huwaaaa.





Mak abah pun asyik cakap rindu cucu.
Perit weh..sobs

 

Post a Comment

9 Comments

  1. Mesti anak-anak rindu kat atok nenek tu.

    ReplyDelete
  2. sama-sama doakan agar musibah covid ini segera berakhir dan kita semua dapat menjalani kehidupan seperti biasa...

    ReplyDelete
  3. tulah samalah dengan akak, cuma dapat vc jelah untuk kurangkan rindu, dapat lah jugak jumpa walaupun di alam maya huhuhu

    ReplyDelete
  4. pandai atok... atok dah rindu cucu2 dia...:)
    kita doa semoga cepat la kita dapat jumpa yang tersayang kan

    ReplyDelete
  5. Bukan perit tapi sangat perit.

    ReplyDelete
  6. Anak saya 2 orang masa PKP ni saya tinggalkan di rumah mak saya. Mak memang tinggal seorang, jadi mereka berdua sebagai peneman. 2 orang lagi yang kecil, duduk dengan saya

    ReplyDelete
  7. huhuu sedih kan
    boleh rasainya
    kalau arwah mak ayah akak ada pun taktau la mcmaman hari2 telefon

    ReplyDelete
  8. bln nov nnt baru boleh rentas negeri.. bertabahlah dulu syaz.. nnt bagitau atok, rindu atok separuh nyawa pn ok.. hehehe

    ReplyDelete
  9. Comel je gambar yang atok ambil.. InsyaAllah semoga akan ada peluang untuk bertemu lagi.. Cepatlah pergi Covid19 ini..

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.