Mummy Ayu's Birthday Giveaway

 Jom sama-sama memeriahkan Giveaway sempena birthday Mummy Ayu. Syarat dia mudah je, sebab itu jugalah aku boleh curi masa melibatkan diri bersama ni hihi.


1. buat satu entry bertajuk "Mummy Ayu's Birthday Giveaway" & link balik ke entry ni

2. tinggalkan link korang kat bahagian komen entry ni so that Mummy Ayu leh blogwalking 
ke blog korang & tinggalkan jejak.

3. tu je... 😉

4. pemenang akan dipilih secara cabutan dan akan memenangi planner comel & cun ni.

5. tarikh tutup giveaway ni - 8 Nov 2021 (hari Isnin) 12.00 noon.

+++

Apa lagi rakan-rakan blogger, marilah kita sama-sama memeriahkan giveaway Mummy Ayu!

Post a Comment

12 Comments

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.