Friday, November 26, 2021

Checklist


Petang tadi aku kepeningan sebab baru terfikir yang budak kecik ni nak masuk tadika tahun depan.

|Entry coretan untuk diri sendiri|

Dan, aku baru sedar yang wardrobe dia, kebanyakan baju adalah yang nampak ketiak, seluar pendek, baju singlet, baju lama abang dia.

Dia kan budak yang membesar zaman pkp, baju memang tak banyak beli sebab mostly duduk rumah plus baju abang-abang dia pun masih elok lagi.

Jadi peninglah aku memikir tadi. Takkan dah masuk tadika nanti, lepas mandi tengahari, nak pakai seluar pendek dengan singlet 😂

Adudududu..
Terpaksa la shopping 💸

Beli baju, spender, seluar, tudung..
Apo boleh buek, anak dara pun sorang je ni ha..

 

15 comments:

  1. Haaaa.. mesti comel tu banyak baju baru, hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan kena korek almari dia, remove semua baju dia yang dah kecik2..

      Delete
  2. AYU DAH MASUK TADIKA YA ALHAMDULILLAH DPT KE SEKOLAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah dapat tempat di tadika tu, moga lancar urusan dia ke sana tahun depan 😁

      Delete
  3. Seronok la nanti dia dapat baju baru..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari-hari dia tanya bila baju dia nak sampai 😂

      Delete
  4. Anak dara sorang nak jugak pakai baju yang gegirl sikit

    ReplyDelete
  5. Bakal penuh wardrobe Ayu nanti ni :)

    ReplyDelete
  6. Wah.. Wardrobe Ayu bakal berubah..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot