Top Commentator Blog Syazni Rahim NOVEMBER 2021



 Assalamualaikum semua! Dan hello Disember!
Masya Allah, sekejap je dah masuk bulan 12 untuk tahun 2021 kan. Macam-macam kita semua dah tempuh sepanjang tahun 2021 yang tidak kurang juga mencabar ini. Semoga bulan terakhir tahun 2021 ini dipenuhi dengan perkara-perkara baik dan penuh rezeki kegembiraan buat kita semua. Insyaallah!

Jadi, sempena masuknya bulan baru ini, SR akan umumkan.. eh jap jap.. SR? Apoo tu? Haa.. dulu SR bahasakan diri sebagai aku bila menulis blog. Tapi rasa macam nak tukar. Pernah try guna saya, tapi tak best pulak, macam terlebih ayu pulak sedang kan diri ibarat raksasa je haha! Jadi slow-slow den guna SR la ya.. Hee!

Ok berbalik pada cerita, setiap kali masuknya bulan baru seperti bulan-bulan sebelum ini, SR akan umumkan blogger tegar yang rajin meninggalkan komen di blog SR ni.

Untuk November 2021 yang lalu, yang mendahului carta Top Commentator Blog Syazni Rahim adalah...

*drumroll*


Tahniah dan terima kasih buat CCL!

9 lagi blogger lain yang setia mengunjungi dan meninggalkan jejak di blog SR ini adalah seperti berikut:



Terima kasih semua! Kerana sentiasa sudi memeriahkan ruangan komen di blog SR ni. Jadi seperti sebelum ini, SR akan pilih menggunakan Wheels of Name, 2 lagi top commentator bulan November ini untuk Sr berikan hadiah saguhati. Mereka yang terpilih adalah:



DAN!


Cik Sal nanti WhatsApp saya di 019-2984616 atau tinggalkan emel melalui contact form di sidebar blog SR ya! Ammi dan CCL pula saya dah ada detailsnya.

Harapan SR, jangan serik datang blog SR lagi ya!

Post a Comment

19 Comments

  1. Tahniah buat semua pemenang...kalau takde mereka ni yang rajin bertandang memang x meriah entry blog kita kan...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...tahniah kat diri sendiri.

    Dulu ammi pun bahasa diri aku gak kat blog. Sekali tu Kyra dah pandai set blog ammi kat laptop dan dia cakap.. "aiyoookkkkk ammi cakap aku". Terus tukar ganti diri jadi Ammi..manja sikit bunyinya kan

    ReplyDelete
  3. ALHAMDULILLAH REZKI DISEMBER TAHNIAH SEMUA

    ReplyDelete
  4. eh eh tak sangka terpilih. Ok dah bagi details via contact form. Thank u in advance SR!

    ReplyDelete
  5. Tahniah sal....wah rezeki tu

    ReplyDelete
  6. Tahniah untuk semua top komentator :)

    ReplyDelete
  7. wah tahniah semua...
    rezeki CCL bln ni ... haha..
    Sal n Ammi pun...

    ReplyDelete
  8. Betul tu kadang tersasul jugak . Mcm CCL dlu biasa pakai ciklatte . Sekarang shortform kepada ccl lebih mudah

    ReplyDelete
  9. tahniah kpd semua pemenang...

    ReplyDelete
  10. Tahniah semua tersenarai..shida dua bulan kecundang hahahaa

    ReplyDelete
  11. tahniah kepada semua yang tersenarai dan yang terpilih sebagai pemenang

    ReplyDelete
  12. tahniah semua.. syu dah terkeluar dari carta, agak sibuk sekarang..

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.