Young Living Pure Essential Oil Lemon

Essential Oil (EO) Young Living telah selamat mendarat ke rumah SR!
Seronok yang tak terkata! Weehuu!

Comel tak rupa EO YL Lemon ni masa mendarat ke rumah SR?
Sweet kan?
Hihihi..

 

Datangnya dari kawan satu mrsm SR dulu.
Terima kasih Azah sebab poskan pada SR.

Sedap betul bau EO lemon ni, memang lepas pasang, segar 1 rumah.
Disebabkan EO ni SR tak selalu dapat, jadi SR guna jimat-jimat.
Kedekut beb. Kah kah!


Moga murah rezeki kawan SR, moga makin maju dalam perniagaan dia selepas ni. Sekarang ni pun SR dah boleh nampak kejayaan bisnes EO dia. Keywordnya kena rajin.

SR? Setakat ni rajin menghidu bau EO inilah dulu hihihi

Pada sesiapa yang mencari ejen Young Living untuk beli Essential Oil Lemon ata mana-mana bauan lain, boleh contact kawan SR ni. Nombor WhatsApp dia ada di akhir entry INI.
😀

Post a Comment

7 Comments

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.