Sunday, January 16, 2022

Kolaj Bunga Raya Budak 4 Tahun

Hasil kerja tangan Ayu masa minggu pertama dia di tadika dua minggu lepas. SR touching. Sebab ayu dah jadi budak tadika. Huhu..
Elok aje kerja gegirl kan, terletak dalam garis. Teringat pulak hasil kerja abang-abang, memang ikut suka diorang aje kalau bab-bab kraf ni. Haha!

Bila last korang buat kolaj?

16 comments:

  1. Bagusnya budak kecik ada usaha untuk siapkan kolaj.
    Tak ingat pulak bila last buat kolaj hahahaa.

    ReplyDelete
  2. Omoh, auntie dah lama tak buat kolaj. Nice job young girl. lawa.

    ReplyDelete
  3. oo.. kolaj namanya.. baru hari ni tahu namanya. ok tu hasil kerja tangan Ayu. selalu buat lama-lama makin cantik..

    ReplyDelete
  4. tak sangka dah masuk tadika dah ye ayu...

    ReplyDelete
  5. Kolaj ni kena sabar... renyah kerjanya...

    ReplyDelete
  6. Kemas hasil kerja kolaj Ayu. Bila eh last buat kolaj. Rasanya zaman sekolah tadika tu buat. Pastu tak de dah.

    ReplyDelete
  7. Good job, Ayu. Kemas je. Beza ek kerja lelaki dengan perempuan hehehe.

    ReplyDelete
  8. Wow cantik Ayu buat..kemas je..good girl..
    Last kolaj Aini buat zaman kolej.. kira 18 tahun dahulu..

    ReplyDelete
  9. Nampak kemas juga kolaj tu .. Teringat zaman sekolah rendah dulu2 .

    ReplyDelete
  10. last buat kolaj haruslah masa zaman sekolah rendah haha

    ReplyDelete
  11. last aida mengkolaj bila ek?
    rasanya thn sebelum 2019. izzat tadika lagi kot.
    now no more la. anak2 semua da besar2, SR.
    sendiri buat la :) ha ha ah ha

    ReplyDelete
  12. Anak-anak ada lah membuat kolaj tahun lepas.. hehehe

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot