Cermin Mata Hitam Baru

Hujung minggu lepas, SR sekeluarga balik ke Kuantan untuk meluangkan masa bersama emak dan abah SR. Adalah juga berjalan sampai ke Sungai Lembing, tapi itu nanti SR cerita di entry yang lain.

Seperti biasalah, anak-anak SR ni kalau balik sana, mesti akan dapat hadiah punya. Haha!

Kali ni, diorang dapat cermin mata hitam pulak.

Dapat sorang satu pula tu.
Ada-ada aje emak SR.
Seronok budak-budak, seronok juga neneknya sebab dapat seronokkan budak-budak!



Jadi adam amir ayu pun pakat-pakat bergaya macam model Zalora dan Poplook lah!

Terima kasih emak!
Moga murah rezeki dan sihat selalu!

Post a Comment

17 Comments

  1. Stylo... bolehlah utk bergaya di tepi pantai atau ootd dlm kereta... hehehe... nenek² mcm tu lah kan ada je utk cucu²

    ReplyDelete
  2. Beruntung cucu ada nenek yang pemurah. Comelnya anak-anak kalau pakai spek hitam kan Syaz.

    ReplyDelete
  3. yelah nak belikan kena sorang satu, kalau sorang je dapat mau merajuk la nanti

    ReplyDelete
  4. sayang cucu ni kekadang lebih dari sayang pada anak...

    ReplyDelete
  5. cermin mata yang saya pakai ini pun seperti dah perlu kena tukar. kabur melihat huruf huruf di dada komputer. atau mungkin juga kena jaga paras gula dalam darah...

    ReplyDelete
  6. Macam terminator pun ada! hehehe

    ReplyDelete
  7. aMBOI....BERGAYA SAKAN TU ADIK BEARDIK NI...

    ReplyDelete
  8. wahh penuh bergaya dua beradik ni posing

    ReplyDelete
  9. Kalau dapat dekat anak2 Dara PH, confirm pakai tak tanggal dah spek tu hihi...

    ReplyDelete
  10. amboi..bukan main bergaya lagi masing2

    ReplyDelete
  11. Stylo masing-masing dengan spek mata baru ye..

    ReplyDelete
  12. Tanyalah nenek, cucu je ke? Anak takde? Hehe

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)