Jambatan Pulau Pinang dan Jambatan Kedua Pulau Pinang | Wordless Wednesday












 

Post a Comment

11 Comments

  1. Ni la jambatan yg Vm guna ulang alik pergi kerja hahahah. btw VM follow sni yaa. jemput singgah blog VM https://vanillamaple.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. cantiknya gambar awan tu dengan langit yang biru

    ReplyDelete
  3. Rasanya mmg semua pelancong lalu dekat jambatan pulau pinang ni akan ambik gambar pemandangan jambatan termasuk saya jugak :)

    ReplyDelete
  4. Akak suka lalu jambatan kedua sebab lebih panjang dan kurang kenderaan. Hehe

    ReplyDelete
  5. Rasanya belum pernah lalu jambatan ini. Harap suatu hari nanti ada rezeki untuk jejak ke sini.

    ReplyDelete
  6. Yang jambatan ke-2 tu belum pernah lalu lagi

    ReplyDelete
  7. saya yang bukan pelancong ni pun kalau lalu jambatan Pulau Pinang mesti kena snap gambar sekeping dua sebab cantik

    ReplyDelete
  8. Suka pemandangan awan tu...kepok2 cantik

    ReplyDelete
  9. Kalau lalu ke jampatan pulau pinang ni , tangan memang wajib pegang fone utk snap beberapa keping gambar , xpun record video

    ReplyDelete
  10. Dua-dua jambatan dah pernah lalu..

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.