Aiskrim Perisa Coklat Veri

Semalam SR beli aiskrim coklat ni sebekas dari Mydin Senawang. Saja nak try sebab teringin pula bila tengok warna bekas dia hijau terang macam tu kan.

Macam menarik tertarik kau memang da bomb pula di mata SR.

Jadi tadi SR pun makanlah dengan anak-anak. Bila buka, macam ni lah isi dalamnya.


Anak-anak tak makan guna kon aiskrim kali ni, tapi terus cedok masuk dalam cawan masing-masing.


 

Sedap ke tidak?

Rasa dia lebih kurang sama dengan aiskrim yang kita beli dari Uncle aiskrim naik motor tu, yang dia letak 1 scoop pada 1 kon tu.

Dan sama macam aiskrim yang kita beli dari uncle aiskrim tu, aiskrim coklat Veri ni pun jenis cepat cair. Memang tak sampai 5 minit dia dah cair. Hahah!

Jadi kenalah makan laju-laju!

Post a Comment

9 Comments

  1. Sedap nya.. Terliur ibu tengok.. Makan ais krim ni pun kadang2 terapi juga waktu ibu tengah stress dapat makan aiskrim mcm ni nikmatnya.. ;)

    ReplyDelete
  2. risau on the way nak sampai rumah dah cair dlm kerera

    ReplyDelete
  3. kalau ada roti yg belah tgh tu, boleh kot layan dgn ais krim ni hehe

    ReplyDelete
  4. Ala.. kurang suka kalau aiskrimnya cepat cair.. huhuhu.,.
    Kena makan laju laju..

    ReplyDelete
  5. sedapnya aiskrim coklat rasa fevret

    ReplyDelete
  6. Rasa sama, mabe kilang pun sama. Sedapnya panas-panas makan aiskrim

    ReplyDelete
  7. Bekas dia simpan.... banyak kegunaan untuk mak-mak tu...

    ReplyDelete
  8. uncle Ais krim legend.. itu lah paling ditunggu masa kecil dulu

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.