Pages

Search This Blog

Showing posts with label taekwondo. Show all posts
Showing posts with label taekwondo. Show all posts

Tuesday, June 30, 2020

Kelas Taekwondo dengan SOP

Antara aktiviti yang tidak dibenarkan untuk beroperasi sejak bermulanya PKP pertengahan Mac 2020 yang lalu, adalah aktiviti sukan. Salah satunya adalah taekwondo.

Anak aku yang lelaki memang terhentilah pembelajaran taekwondo diorang.
Silap-silap dah ada step yang diorang dah tak ingat. 😅
Sebab kat rumah ni, kerjanya asyik bergusti je, tak pakai pun step taekwondo tu ahaha

Tengahari tadi, cikgu taekwondo ada whatsapp, yang katanya kelas taekwondo dah boleh mula kembali, tapi dengan SOP.

Dia adalah sertakan SOP dari Kementerian Belia dan Sukan seperti berikut.


Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.