Hisap labah-labah, yucks!!!!!!


Aku terpanggil untuk berkongsi pengalaman ngeri aku, bila aku terbaca kisah seorang sahabat blogger, Mr. Aixat Red Box Brain, termakan separuh dari ulat beluncas time dia tengah kusyuk makan sayur kangkung yang sedap! urghhh!! Gemok sekali ulat itu~ Adoi loyanya..

Aku teringat yang aku pun pnah gak ada pengalaman yang tak dapat dilupakan macam tu. Mula2 sekali aku nak bagitau yang aku PHOBIA terhadap makhluk Allah berkaki 8 ni. Aku sangat geli, benda ni tak boleh datang dekat pun dengan aku. Dekat je dengan aku mula la aku terlompat2, walaupon mase tu aku tengah drive~


oh...sangat tak suke~

Alkisah, ade sekali tu, kejadian terjadi waktu aku masih muda..hihi. Mase aku di Matrik Kedah, tempat kejadian adalah kat cafe B. Seperti hari2 sebelumnya, aku suka minum Neslo Ais. Dan, aku pun order la, dah suka kan. Punyala aku menghayati Neslo di dalam gelas plastik itu, sambil menonton ulangan AF2 kat cafe tu jugak. Oh masa tu aku sangat minat Zahid.

Dan seperti biasanya, Neslo kn mesti ada serdak2 lebihan nescafe yang tak hancur. Dan seperti normalnya, aku akan hisap2 serdak tu, gigit2 untuk rase yang lebih sedap. Tapi pada hari kejadian, aku rasakan serdak itu agak besar sedikit dan aku hisap dia tak habis2. Oh pelik sudah.

jadi aku pon kuis la serdak yang kat lidah aku tu dengan jari. Alangkah terkezzut nya aku bila aku tengok, itu adalah SEEKOR LABAH-LABAH yang selama ini tak bloeh dekat walaupun dalam jarak 1 cm dengan aku. Siap aku hisap2 lagi.

Oh mual! Aku speechless~

Lepas tu, seminggu aku demam. Huhu~

dan aku tak order dah Neslo ais kat cafe tu lagi~~

aiyak sekarang pon aku rasa nak muntah la..adoi~

Post a Comment

13 Comments

  1. euwwww...
    haha..
    gelinye..
    nsb baik xkunyah2 xtelan spider 2..

    ReplyDelete
  2. ehh..
    bile lak aku makan separuh ulat tu.
    suka2 ati jek.
    hahaha~

    ReplyDelete
  3. eh x makan ek? igt makan..hahahaah!!

    ReplyDelete
  4. zaimi...syazni itu adalah spider woman!!!...kahkahkah

    ReplyDelete
  5. philocoly: eh dah kunyah dah, x telan je lg! uhuk2!

    eyena: aah la wei x tpikir lak! haha!

    ReplyDelete
  6. syaz..agak2 ko skg ko blh kuarkn web dr mulut x? =))

    ReplyDelete
  7. x sangke kawan aku neh seorang superheroin..ehehehe..spiderwoman..test2 keluarkan web ikot tangan..zupppp...

    p/s: pasni bawak aku melayang2 n melompat2 dr bangunan2 kat area KLCC leh???ehehehe

    ReplyDelete
  8. addy: uix! xpenah try lak..erm tunggu aku bertape jap~

    pae: keh keh, bleh2 ko x gayat ke?

    =P

    ReplyDelete
  9. supehero baru dalan sejarah.
    ngahahaha~

    ReplyDelete
  10. bijan: hak hak! serius geli lihat labah2 itu sudah mngecil... bluwexxx!!

    ReplyDelete
  11. eee..

    labah2 tu ade rase cam stoberi tak??

    haha

    ReplyDelete
  12. zugha: strobery? x kot..x rase pape sebenarnye..dah bcampur ngan rase neslo..xpasal2 labah2 pon rase sedap..uhuk2! geli!

    put: haha...mmg jijix kan? huhu~

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.