Saturday, April 25, 2009

Zaman sekarang air kosong pun 90sen..

Betul, aku tak tipu..Air kosong pun harga 90sen sekarang..
Kat mane?
Haha..meh nak citer..

Aku ngan zaimi kalau gi PTSL memang tak sah la kalau tak beli air kat mesinyang jual air dalam cawan tu..
selalu nya beli kopi ais la..
kengkonon untuk kekal segar la mase study..

pada suatu hari..
dalam 2 3 hari lepas kot..
tringin pulak nak beli milo..

selalu beli 2 cawan kopi je, tapi aritu konon2 nak buat neslo ais..haha!

jadi setelah mengorek2 segala duitsyiling yang ada, cukup je rm1.60sen zaimi pon gi la kat mesin tu..
aku tgk dari jauh je..

mula2 tekan kopi, ok la..zaimi antar dulu kat aku.. pastu dia pergi balik kat mesin tu..
masuk duit, tekan milo ais lak..

tapi mesin tu silap dengar kot..orang order milo air, dia dgr ais kosong..
tgk la ni...

langsung takde ciri2 milo dalam cawan tu..
mahalkan air kosong zaman sekarang?

12 comments:

  1. itu milo dah abes tuh... hahhaa..
    kte penah kena 2 kali lagi.. haha. babun btul mesin tu....

    ReplyDelete
  2. hehe...zaman skang mmg semua duit dik oi..huhu

    ReplyDelete
  3. hmmm....

    marahin mesinnya dunk :P

    ReplyDelete
  4. Thank ou for dropping by my blog, I love to see visitors.

    Hugs Ginger Jasper x

    ReplyDelete
  5. mesin tue da lame tak servis tue.. ;0

    ReplyDelete
  6. haha.
    berkualiti tinggi air tu.
    mungkin indah water punye recycle proses:)

    ReplyDelete
  7. aku penah kene skali...nak beli kopi ais...bila dia kuarkan air tp cawannye takde...melayang 70 sen aku cenggitu jek..ko ok gak dpat air kosong..haha

    ReplyDelete
  8. Amy: ko pin penah kene? haha..sedapkan milo itu :P

    lead: tu la..haha! mahal woa 90sen hehe

    zener lie: bukan setakat marah, siap terajang lagi mesin tu :P

    ara: haha..mmg!

    GJ: Hi GJ! Thank u for dropping by! {hugs}

    aidy: maybe..nasib yg kopi nye jadi..hee

    Naz: haha! mungkin :) patutla rase sihat..

    eyena:hahah!! lagi dast..rugi tuh!

    ReplyDelete
  9. 90 sen?
    baling je duit tu kat tokey kdai tu.
    haha

    ReplyDelete
  10. da xpenah bli air kt msin tuh...
    sbb ain ke tisha ckp, air tuh bersemut.
    heh~

    ReplyDelete
  11. atok: haha..masalahnye mesin tu tak tau lak sape tuannya..haha!

    put: yeke? alamak..haha! patutla cepat lupe..hehe

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot