Search This Blog

Sunday, November 8, 2009

Welcome to the world Nur!

ini sepupu baru aku!
menjenguk dunia pada 5hb Nov aritu..
tapi ada masalah sikit, arini baru kuar spital..
barulah kami [keluarga belah mak aku] dapat tgk dia..

dia anak adik bongsu mak aku, Ucu Mail..

isteri Ucu aku baru bagi name dia Nur..
yang belakang tak pikir lagi..hehe..


didukung mummy dia..
sebab silau sangat panas terik, berkerut muka dia..hehe

yang ni dengan mak aku, abah aku..kecil je dia..
hehe..yang nyelit tengah2 tu anak angah aku..

angah aku yang terselit pakai baju hijau kat belakang tu..

duk dalam pangkuan nenek..
on the way gi Shah Alam..umah mertua ucu aku..

so sweet :)

Atok pergi, Nur lahir..itulah life cycle..

=)


semoga membesar dgn sihat Nur!
nanti dia jadi dak langkawi la..

Ucu aku keje langkawi..
huhu..

oh lupe nak cakap, Nur ni ade abang sorg umo 3tahun..
tak datang spital sbb kecik lg..
duk shah alam..

cucu arwah Joned dah ade 6!
Family kami kecik je ;)

nape xde gambar aku pegang baby?
aku takut nak pegang, lembut sangat! heheh!



ps: umo 23 pon dpt sepupu lagi.. :P

10 comments:

  1. yunk... mana pic u dukung baby tu,,
    kot2 la nampak sinaran keibuan di wajahmu
    wahhhhh
    ambik berkat..

    ReplyDelete
  2. tahniah dapat spupu baru..tp mmg takut nk pegang waktu baru lahir..sb kecik sgt2 kan..dh la lembut lagi..takut..

    ReplyDelete
  3. bulan: mmg xde, aku tkut nak pegang dia..hoho

    amy: tau xpe..huu~

    ReplyDelete
  4. aku penah jumpe sume org yg ade dlm gmbr tu kecuali budak kecik itu.. hehe

    ReplyDelete
  5. YEAHH BABY BARU...

    sok lusa cukur jambul la tuh...

    hehe

    ReplyDelete
  6. zaimi: yeah! hehe *wink*

    syazwan: ye kot..huhu.. :)

    ReplyDelete
  7. uhuk~
    gara2 cite nur kasihkah dak kecik th dpt nme nur.
    heh~

    sy pOn tkt nk pgg dak kecik2 nh.
    lembut sgt~

    ReplyDelete
  8. put: mungkin! haha..tanye mak dia :P

    mrs taj: kan kan! ;)

    ReplyDelete
  9. put: mungkin! haha..tanye mak dia :P

    mrs taj: kan kan! ;)

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me