Pages

Search This Blog

Wednesday, July 15, 2020

Buaya Masuk Rumah! | Wordless Wednesday







34 comments:

  1. Baca tajuk gerun rasa .. bila tgk gambar. Alahai comel sungguh2 laaa tiga anak comel ni..

    ReplyDelete
  2. Alalalal comel nyer.. clickbait betul tajuk. Ingat memang betul buaya masuk rumah. Haha.

    ReplyDelete
  3. comel je buaya 3 ekor ni heehehhe

    ReplyDelete
  4. kenapa satu tu tak nampak kaki? haha

    ReplyDelete
  5. comeynya anak2 syaz bergaya buaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe abang sulung minta baju tu sebagai hadiah birthday dia masa 6tahun ;)

      Delete
  6. Terkejut kita baca tajuk tau, ingat buaya betul masuk rumah ahha.. btw comel drg semua

    ReplyDelete
  7. Awat buaya nih! kiut sangat aunty tak takut langsung hehehee...

    ReplyDelete
  8. Hehehe comel ja bila pakai baju buaya tu

    ReplyDelete
  9. Hahaaa comel je deme..mak buaya mana? 😂😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha jangan tak tau shida, mak buaya pun beli jugak onesies ni untuk mak dan ayah buaya, tapi belum ada keberanian nak tangkap gambar hahaha

      Delete
  10. Haishhh baca tajuk ingatkan buaya betul-betul masuk rumah. Hahahah

    ReplyDelete
  11. aduh, jadi takut sangat baca tajuk. comey laa semua. <3

    ReplyDelete

Terima kasih kerana meninggalkan komen, dengan komen anda, saya rasa gembira kerana saya tau coretan saya dibaca~

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.