Search This Blog

Wednesday, October 28, 2020

Gigit Peha | Wordless Wednesday


 

62 comments:

  1. sempat lagi jeling tu mama snap gamba... hehehehe

    ReplyDelete
  2. hahahahha.. ingatkan peha mak dia yg kena gigit

    ReplyDelete
  3. wah..berselera tgk dia mamam ayam kfc. dap dap.
    lama x makan kfc..tetiba kan..he he he.

    ReplyDelete
  4. Huhuuuu... Malam tadi pon cikbunga beli drumstick 🍗🍗
    Budak budak memang geti makan drumstick jew kan... Bila nak makan ayam... Mesti dia fikir 🍗🍗

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan, kalau part lain tak berapa nak gemar, tapi kena paksa jugak makan hahaha

      Delete
  5. sapa tak suka paha kan.. yum yum.. comelnya model gigit peha ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tengah ajar dia gigit peha dengan betul, kalau tak dia asyik gigit yang belah tulang atas tu haha

      Delete
  6. peha mmg fav ank2..eh mak2 pn suka peha kfc

    ReplyDelete
  7. tajuk mama dia...ingatkan peha mama kena gigit tadi

    ReplyDelete
  8. Macam Upin Ipin suka peha ayam.. hehehe

    ReplyDelete
  9. Teringat anak akak dulu masa kecil2 cakap' Ibu..nak ayam upin ipin.. " hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha peha dan upin ipin tak dapat dipisahkan ;)

      Delete
  10. Sama la kita..peha adalah bahagian yg sentiasa menjadi rebutan hehehe

    ReplyDelete
  11. SEDAPNYA GIGIT PAHA AYAM YE YU

    ReplyDelete
  12. Takut dengan siapa ambil ayam tu?

    ReplyDelete
  13. Amboi ayu..sedapnyaa...lahap hehehee

    ReplyDelete
  14. ohhhoooo hoi begitu nikmat ya menggigit peha hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa sampai nyanyi lagu m daud kilau aunty ni ayu hahaha

      Delete
  15. Peha ayam guring upin ipin.

    ini bukan cubit peha kanan terasa peha kiri kan. hihi

    ReplyDelete
  16. hahaha.. Tajuk dengan gambar tu, kemain..

    ReplyDelete
  17. Haha ingatkan peha siapa kena gigit tadi.. rupanya ayam upin dan ipin yang kena gigit.. 😂

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me