Saturday, December 19, 2020

Habuan

Balik rumah Tok Ma di Kota Bharu, memang dapatlah habuan masing-masing πŸ˜‚

Selalu kalau balik, mesti akan ke Pengkalan Kubor. 

Tapi disebabkan musim covid19 ni, walau budak budak masih stay indoor, tetap dapat mainan, Tok Ma pergi kedai belikan ..

Adess..

Memang seronok la budak budak πŸ˜‚



Suka sangat la ayu, dia memang dah lam nak Jojo, sebab kat rumah dah ada Didi dengan Nana.


Set Pony tu pulak ayah dia yang pilihkan.



Semoga murah rezeki TokMa😁
Sorang 2 set dapat haa..

Sekali sekala jumpa cucu la katakan hehe..
Esok nak gerak balik Senawang dah, main lah puas puas dengan cousins dan mainan semua tu ye πŸ˜‰


30 comments:

  1. Untunglaa dapat mainan.
    Didi dengan little pony....terngat anak saudara kat KL

    ReplyDelete
  2. seronokla mereka dapat mainan hehe

    ReplyDelete
  3. wahh seronoknya masing masing dapat habuan. sesekali balik kampung, bukan selalu. tokma pun seronok dapat happykan cucu dengan mainan :)

    ReplyDelete
  4. bahagia semua ye.. nenek sure sayang sgt kat cucu2 ye.

    ReplyDelete
  5. Bestnyaaaaa jadik dak kecikkkk... untung dorang.... dpt adiah.. hihi

    ReplyDelete
  6. Dengan cucu ni, kalau boleh semua nak bagi.

    ReplyDelete
  7. amboiii..pandai ayu posing syok dapat hadiah ekk..hahahah

    ReplyDelete
  8. untung bebudak zaman skrg byk dpt hadiah

    ReplyDelete
  9. Ada hiburan nanti dalam kereta otw balik. Take care. Drive safe.

    ReplyDelete
  10. Seronokla tu si ayu dapat mainan byk2 dr tok ma ^_^

    ReplyDelete
  11. Hehe mesti seronok budak2 tu kan dapat mainan dari Tok Ma

    ReplyDelete
  12. seronoknya semua balik kampung... jem ke x highway balik kb hari tu?

    ReplyDelete
  13. rindu nyer aida nak jalan2 ke KB.
    sgt suka ke KB, Syaz.
    makanan sedap!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi nanti ada rezeki boleh makan sedap2 lagi 😘

      Delete
  14. Tudiaaa hadiah punya la besar. Hehe. Puas la dibeleknya hadiah tu hehe

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot