Merchandise Bella Ciao Virtual Run

Hujung 2021 hari tu, SR ada daftar untuk serati satu lagi virtual run anjuran Black Run. SR pernah join juga yang tema Dragon Ball dan Wakanda Forever. Jadi, haritu SR join pula yang tema Bella Ciao. Walaupun SR tak pernah tengok satu episode pun cerita dia. Hihi...

Jadi selepas tamat tempoh untuk hantar bukti larian untuk Virtual Run tu, pihak penganjur pun slowly post kan kit yang telah dibeli oleh semua runner. Maka tibalah medal, t-shirt dan hadiah-hadiah lain ni ke rumah SR. SR memang nak medal dengan t-shirt je.  Tapi, t-shirt dia tu, nak dijadikan cerita, SR tersilap pilih saiz. SR terpilih 4XL rupanya. Sudahlah bila pakai nampak macam baju pinjam haa...


Ada lah SR try pakai, tapi mengurangkan keyakinan dirilah. Maka terus decide taknak pakai dah t-shirt dia tu kah kah kah.. Selain tu, SR dapat juga topeng macam yang anak-anak pakai tu, beberapa keping duit palsu dan pelekat. Semua yang lain tu, memang bagi anak-anak ajelah yang main. SR simpan medal aje pun dah cukup.



SR suka dengan lanyard medal tu. Medal tu sendiri of course lah sangat cute dan unik pada SR.
 



Gitchew 10KM finisher
Runcit-runcit steps bolehlah buat masa ni.
Nak lari direct 10KM rasanya memang tak mampu.
Hihi..

+++

Bila last kalian berlari atau kumpul steps?
Ke hari-hari berlari?

Post a Comment

8 Comments

  1. Ini sama tak dengan yg ada lagu Bella Ciao Ciao Ciao tu?

    ReplyDelete
  2. wahh bestnyer exercise walopon virtual run n sikit2.. kipidap dongibapp 👍👍

    ReplyDelete
  3. Wah! Tak pernah join virtual run!

    ReplyDelete
  4. Saya pun tak pernah layan drama tu. Hehe..Suka gak dengan rupa medal tu. Sayang pulak tersalah pilih saiz.

    ReplyDelete
  5. Aduh.. Dah lama stop jalan kaki.. nak kena mula balik nie..

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.