Top Commentator Blog Syazni Rahim Disember 2021

Alhamdulillah, akhirnya cukup 12 kali segment pencarian Top Commentator untuk blog SR sepanjang tahun 2021 yang lalu. Terlambat sikit SR up berkenaan segment ni. Macam-macam perkara yang SR sibukkan sejak hujung Disember hari tu sebenarnya. Jadi perkiraan top commentator untuk Disember nanti pun, akan diambil kira 5 hari tambahan dalam Januari 2022 ni. Hee!

Kiranya accomplish lah hajat SR untuk 2021.
Untuk 2022 ni, SR cadang nak buat by 3 bulan camtu kot? Nak bagi hadiah yang lebih gempak! (Harapnya!) Tapi tengok nanti macam mana ya!

Ok jom ke agenda utama!

Untuk Disember 2021 yang lalu, yang mendahului carta Top Commentator Blog Syazni Rahim adalah...

*drumroll*
*
*
*
*




Terima kasih sekali lagi buat Fiza sebab selalu datang dan meninggalkan jejak di blog SR ni! Fiza juga adalah Top Commentator untuk sepanjang tahun 2021!



9 lagi blogger lain yang setia mengunjungi dan meninggalkan jejak di blog SR ini adalah seperti berikut:



Terima kasih semua! Kerana sentiasa sudi memeriahkan ruangan komen di blog SR ni. Jadi seperti sebelum ini, SR akan pilih menggunakan Wheels of Name, 2 lagi top commentator bulan November ini untuk Sr berikan hadiah saguhati. Mereka yang terpilih adalah:



dan!


Mummy Ayu nanti WhatsApp saya di 019-2984616 atau tinggalkan emel melalui contact form di sidebar blog SR ya! Kak PI dan Fiza pula saya dah ada detailsnya.

Harapan SR, jangan serik datang blog SR lagi ya!

+++


Pada yang nak dapatkan mini novel SR ni, boleh hubungi SR. Cetakan yang pertama tinggal dalam 5 nashkah sahaja lagi. Setiap pembelian, SR akan beri cenderahati 😉
Boleh Klik juga untuk baca kisah di sebalik terhasilnya buku ini 😁

Post a Comment

16 Comments

  1. Tahniah! buat Fiza dan tahniah juga kepada blogger yang lain-lain.

    ReplyDelete
  2. Tahniah buat semua pengomen.

    ReplyDelete
  3. Tahniah semua!

    Eceh! masih dalam list!

    ReplyDelete
  4. Tahniah semua!
    Fiza, rasanyakat mana mana blog nama dia selalu kat atas. Hehe..

    ReplyDelete
  5. Tahniah...nk jd lebih rajin mengomen jgk 2022 ni insyallah hehe

    ReplyDelete
  6. wah..alhamdulillah.. ada rezeki disini. tq tq!! nanti Ayu whatsapp yer..

    ReplyDelete
  7. Tahniah untuk semua top komentator bulan Disember dan sepanjang 2021. Ada peluang kita datang komen lagi eh. Terima kasih :)

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.