Selamat Pengantin Baru Aina Hadisurya!

Alkisah hari ni sepatutnya SR ada dapat undangan perkahwinan anak kepada anak angkat abah SR di Lenggeng. SR siap ada beli baju baru tau! Sebab nak pergi kenduri kahwin setelah lama tak pergi kenduri kan!

Tapi, ditakdirkan, SR, zaimi, adam dan ayu tak berapa sihat pulak. Paling dasyat, zaimi dan ayu. Tak dapatlah SR pergi ... Huhu 😢

Mak, abah, adik - adik dan adik-adik ipar SR alhamdulillah, dapat pergi. Jadi, memandangkan amir seorang aje yang sihat, maka amir lah mengikut nenek dan tokwan dia ke kenduri tu. Amir kiranya jadi wakil kepada keluarga kecil SR lah tadi 😄

Bapa dan emak pengantin, atau lebih mesra SR panggil Abang Adi dan Kak Zan, memang dah lama jadi anak angkat emak dan abah SR. 

Si pengantin tu, Aina, memang SR dah tengok doa dari zaman dia kanak-kanak ribena lagi sebenarnya. Masa SR kahwin dengan zaimi dulu, dia budak-budak yang main berlari-lari lagi 🤣

Alhamdulillah, dah sampai jodoh Aina. Moga kekal bahagia hingga ke syurga!

Oh ya, Hadisurya tu nama sebenar Abang Adi. Menarik kan nama dia hihihi.

Ralat tak dapat pergi kenduri tu, tapi kalau pergi, takut sebarkan penyakit pula kan. SR kirim hadiah sahajalah tadi. Insyaallah ada rezeki kita berjumpa ya ☺️

Post a Comment

8 Comments

  1. Wah, Selamat Pengantin Baru buat kedua dua pengantin. Moha kekal bahagia dan jodoh sampai syurga Allah... Amin!

    ReplyDelete
  2. Slmt pengantin baru
    takdak rezeki Sr Nk hadiri majlis.
    semoga semuanya cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  3. Ada juga wakil makan nasi minyak, hihi.

    ReplyDelete
  4. Semoga cepat sembuh...
    Apapun ok la dah afa wakil tu..hihihi

    ReplyDelete
  5. barakallah... to both pengantin. GWS to yg x sihat!! musim la sekarang ni kannnn

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. BarakaAllah buat pengantin..
    semoga diberikan kesembuhan buat yang tak sihat..

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.