Thrice the charm Giveaway by Atiqah, Nabilah & NHHM

 

Assalamualaikum wbt


Nampaknya pagi ni ada masa sikit untuk buka blogger.com. Nampak di blog list pada side bar blog, ada yang join GA Thrice The Charm ni. Alang-alang masih buntu nak update draft yang mana satu (serius banyak gilaa entry dalam draft huwaa!), kita join lah dulu giveaway ni.

So, let's.


#Copy sejibut-jibut dari host 👇

Syarat-syarat penyertaan:

  1. Mari follow blog NabilahAtiqah dan NHHM.
  2. Copy dan paste bena di atas dan buat satu entry di blog anda bertajuk "Thrice the charm Giveaway by Atiqah, Nabilah & NHHM".
  3. Backlink entry anda ke salah satu blog di atas.
  4. Tinggalkan link entry giveaway anda diruangan komen di salah satu blog di atas (nak komen dekat ketiga-tiga blog pun boleh, tapi tetap dikira satu penyertaan sahaja)
Tarikh penyertaan:
  • 15 Februari - 15 Mac 2023
Hadiah Giveaway:
  1. (1) helai tudung (Waarna)
  2. (2) balang chocojar (Mouthgasm)
  3. (2) botol popcorn (Eng's Popcorn)

Jom sesama memeriahkan!

Post a Comment

7 Comments

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.