Sunday, May 31, 2009

Oh Nenekku..

Oh nenek ku..

Lihat beg di atas.
Nenek aku bagi!
Hahaha!!

Best2x.. dapat beg baru U!!!

Tengok pulak 2baju dan sehelai seluar pendek[untuk kegunaan membuta] di bawah....


Nenek ku belikan untuk aku!!
Sebab nenek kesian tengok baju aku semua dah lusuh..
kesian kan aku..hehe....

tengok pulak gambar susu di bawah...
beserta straw ajaib ni...
straw tu best! sebab strawtu berperisa cokelat..
minum susu putih gune straw tu akan terase macamminum air susu cokelat..
penah try?
hehe..nenek juga belikan..
lihat pula gambar air Peel Fresh di bawah..
Nenek belikan jugak!
hehehe...
nenek aku best~~!!

6 comments:

  1. beshnyee..
    nk jd cucu nnk syazni la..
    hehe

    ReplyDelete
  2. untung la kakak
    dpt nenek rawk cm gitu ;D
    x penah jump lg straw perisa cokelat tuh
    mane na dpt erk?

    ReplyDelete
  3. ape ni..............

    nenek tak aci...

    ekekeke

    straw perisa colakat...woww

    -kene simpan dlm peti x
    - luak tak straww tu
    -cane nk mntk RA kat umt?

    ReplyDelete
  4. eny: yeah!

    lionteen: oh nenek ku milik persendirian :P

    lya: straw tu aritu beli kat Billion.. hehe

    ain: straw tu xyah simpan dalam peti, pas minum mmg akan luak..
    RA UMT? alamak tak tau la dik..sorry.. huhu

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ads