Perginya Blogger Kamsiah Yusoff

 Innalillahi wainnalillahirojiun..

Terkejut betul dengan perkhabaran ini..

Padanlah lama Kak Kamsiah tak bertandang ke blog, rupanya telah meninggal dunia 😔


Sempat kita bertegur sapa di alam blog ini.
Sempat mengirimkan hadiah kepada beliau kerana rajin singgah meninggalkan jejak di blog ini. Allah...telah tiba masamu Kak.. Semoga tenang disisi Allah yang Esa..

+++

Dua sapaan terakhir kak Kamsiah di blog saya di hari-hari terakhir beliau;


Post a Comment

13 Comments

  1. Innalillahiwainnailaihiraaajiuunnn....
    Saya belumlah lama kenal di FB. Terbaca berita itu tetapi berbelah bahagi untuk percaya atau sebaliknya. Rupanya berita itu benar. Ya Allah... Engkau tempatkanlah arwah dalam kalangan hambamu yang beriman dan beramal soleh.

    ReplyDelete
  2. Alfatihah, terkejut baca berita di blog arwah, rupanya dalam beberapa hari arwah sepi ..dia telah perga buat selamanya..Semoga arwah ditempatkan disisi orang beriman

    ReplyDelete
  3. Kenangan yang bererti tapi meninggalkan rasa sedih yang mendala.

    ReplyDelete
  4. Al Fatihah.. moga dilapangkan kuburnya dan diampunkan segala dosa blogger Kamsiah. Amin

    ReplyDelete
  5. Rabia tak kenal kak kamsiah ni
    Innalilahwainailarojiun

    ReplyDelete
  6. Al. fatihah
    kak kam, lama kenal. walau hanya di alam, maya
    terkejut jga td

    ReplyDelete
  7. Semoga rohnya dicucuri rahmat
    dan ditempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman

    ReplyDelete
  8. innalillahiwainnailaihirojiun...sedih sanat kakpun baru tau moga Allah cucuri rahmatNya atasnya di sisi-Nya di kalangan para solehin beriman amiin

    ReplyDelete
  9. Innalilahwainailarojiun semoga arwah ditempatkan bersama yang soleh

    ReplyDelete
  10. إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
    اَللَّهُمَّ اغْفِرْلَهَا وَارْحَمْهَا وَعَافِهَا وَاعْفُ عَنْهَا

    Terkejut dengar berita ni. Ternanti nanti entry baru nak singgah komen. Allahuakbar, rasa macam tak percaya kak Kamsiah dah hampir sebulan pergi meninggalkan kita.

    ReplyDelete
  11. SA pun terkesanatas pemergian Kak Kamsiah...nak plak SA baru bagi arwah top komentator September..dan kami agak rapat walau x bertemu muka lagi...lama SA kenal arwah

    ReplyDelete
  12. Salam takziah untuk rakan blogger . Semoga rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.