Kotak Surprise Berlampu Tanda Ingatan

Alhamdulillah, sempena hari Jumaat yang indah ini, tiba satu kotak kejutan. Yang menambah elemen kejutan dalam kisah ini adalah, courier tak hantar kat rumah aku, tapi hantar dekat rumah jiran yang nombor rumah seakan sama. Hahaha! Sudah jiran pula yang sambung delivery ke rumah aku petang tadi. Apa-apa pun, terima kasih diucapkan pada semua yang terlibat.

Namun ucapan terima kasih paling ulung aku nak titipkan buat pengirimnya, Kak Fieza Sani! Dia kirimkan kotak kejutan ni sebab aku sekali lagi mendahului carta top pengomen di blog dia untuk bulan September 2021!

Kerlassss kau siap ada lampu dalam kotak ni haa! Hehe..  Kak Fiezz kata untuk cheat day. Aku pulak memang pantang nampak coklat, memang terus menyerah kalah punya, diet ke, kencing manis ke, habis semua aku lupakan dengan sekali kelip mata je kih kih..


Nice kan?
Terharu sungguh dapat kotak ni.


Insyaallah jika ada masa dan kesempatan, saya akan bertandang dan meninggalkan jejak di blog Kak Fieza Sani lagi 😃


Ok tutup cepat-cepat dan sorok, sebelum ayu mintak coklat yang kedua! Dia dah ambil seketul Cadbury tadi ahahaha! Ok gurau 😁

Post a Comment

12 Comments

  1. Niceee, ish..nak try lahhh kalau free time...hehe.. Tahniahhhhh

    ReplyDelete
  2. Mode kedekut onzz ye mak?

    ReplyDelete
  3. Sedap ke cokelat? Nasib baik saya tak minat.

    Tapi dulu, kalau saya nak ambil hati ibu_,suri memang beli cokelat la untuk dia. Lagi besar cokelat lagi anjang senyum dia.

    Oh ya, saya kalau suka cokelat pun jenis ferra rochele ( lebih kurangvtu la bunyinya ).

    ReplyDelete
  4. Kreatif...Kelaskan no 1 kita ingat pada Dia yang satu ..InshaAllah

    ReplyDelete
  5. Alhamdullilah, dh smpai 😁.. Enjoy the chocolate...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah
    suprisee akan sentiasa dikenang

    ReplyDelete
  7. Cantik kotak suprise tu . Berlampu lip lap

    ReplyDelete
  8. tahniahnyer.,. bestkan dpt hadiah menarik lap lip camtu., ;p

    ReplyDelete
  9. aww seetnya hadiah.. congratess syaz

    ReplyDelete
  10. Seronoknya dapat surprise box. Tudiaaa macam macam kemanisan ada. Senyum pun manis bila bukak. Hihi...haruslah Ayu mintak seketul dua lagi.
    Tahniah dapat hadiah :)

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.