Ada Mission!

Maybe aku tak bagitau, aku balik rumah di semenyih sekarang. Sebab? Hujung minggu, nak amek duit poket..haha! Tapi, tetibe mak abah ngan nenek aku kene gi langkawi.. Bercuti? Bukan lah...adik bongsu mak aku, yakni Ucu aku duduk kat sane.. Keje sane.. Tetibe aritu dia eksiden...thantuk dahi kat stereng.. Sekarang ade darah beku, kene operate la untuk buang..


serius aku cakap, aku sangat risau.. Tapi aku tak boleh pergi langkawi.. aku ade banyak sangat keja.. aku doa dari jauh je la..

Jadi, bila dorg dah gi sane, nak tak nak aku kene la menjaga adikku nana dan rumah dan elin dan ikan2 dan burung dirumah...adoi!!

Tapi aku nak wat keje? Jadi terpkse la mngorbankan diri.. Untuk semuanya teraccomplish..haha!

Seawal pagi aku dah tarik kain2 yang sidai bawah bumbung keluar...bagi kene panas.. PAstu basuh lagi seround.. pakai mesin la..bukan tangan..huhu.. pastu gi bagi ikan2 makan.. pastu campak nasik kat burung2...
sekang tgh tunggu kain dalam mesin siap, ngn yang kat luar kering.. Hopefully, dlm pukul 9.30, aku dah dapat bertolak ke UKM membawa NAna sekali..

Pastu, aku akan gi ke library dengan zaimi seketika.. Tepat kul 1.30 kang...kene siap2 untuk hantar nana ke kelas gitar dia lak sampai kul 3.. Balik asrama jap..Sambung wat keje sikit..

lepas magrib balik rumah..esok pagi lepas nana gi sekolah.. gi library lagi...pastu kul 6 gi jemput dia balik sekolah pulak..

Entah sempat siap ke tak la keje aku..
adoi...

Post a Comment

8 Comments

  1. harap2 mission complete yer...selamat buat kerja k...hehehe..

    ReplyDelete
  2. wah...banyaknye kje..
    gud luck ye..
    uhuuu~

    ReplyDelete
  3. sgt bertggjawab :)
    ciri2 isteri misali :)

    ReplyDelete
  4. thank u semua! :)

    isteri mithali???

    hahahahaha!!!!

    ReplyDelete
  5. hehe..best gile guitar lesson!..
    btw i da vote elin..
    sumpa cute

    ReplyDelete
  6. tenkiu vote dia! :)

    aah dia saje nak blajor gitar..ok lah, dah leh men lagu skg :)

    ReplyDelete
  7. thank u semua! :)

    isteri mithali???

    hahahahaha!!!!

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.