Saturday, December 12, 2020

IKHLAS | FIKSYEN

 Hai semua!

Divert sisa anxiety dengan menulis jap hehe..

Cerpen ini adalah sambungan dari KERANA AKU TAHU dan berkait dengan salah satu watak dari GALAS dalam Terkaitnya Kita.

Semoga terhibur ๐Ÿ˜€

IKHLAS


November 1986

Tidak keruan rasanya Mayamin ketika ini. Berbunga-bunga hatinya ketika mendengar apa yang diperkatakan oleh lelaki di hadapannya ketika ini. Cincin di dalam kotak baldu yang bewarna merah terang itu sememangnya telah lama dinanti-nantikan.




Content cerpen telah dikeluarkan untuk next project.
Terima kasih untuk sokongan ๐Ÿค—

Stay tune

24 comments:

  1. Assalamualaikum, moga sentiasa diberikan kesihatan yang baik
    Kembali bertandang, mencicip nukilan.. teruskan berkarya dengan sukses

    ReplyDelete
  2. Sedihnya... dirampas.. hm.. tapi beginilah aturan jodoh, kan..
    Kak, sy dapat capture... 1,335,000 pageviews! Tahniahhhh. bertambahhh PV.. hehhe

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Hehe terima kasoh kak PI sudi baca dan komen ๐Ÿ˜Š

      Delete
  4. Wahh!! Hebatnya awak pandai tulis cerpen. Bagusnya.. teruskan berkarya ya, untuk manfaat orang lain juga. Good job ๐Ÿ‘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teringin nak cuba jadi penulis hihi.. terima kasih ๐Ÿ˜Š

      Delete
  5. Dah lama tak terlintas dengan perkataan 'Gelenyar'... hehehe

    ReplyDelete
  6. JAP JAP JAP JAP !!! HATIM STRESS DGN FENDI SBB TERIMA JAHRA BALIK THEN KWEN DNG MOMMY DIA TERUS? JAPPPPPPP JAPPPPP JAPPPPP takpe kwen muda tapi JAP.. susah fendi nak ubat pgl daddy dekat hatim klu mcm ni , ok atie tak dpt nak fikir

    ReplyDelete
  7. keep up the good work!

    jap jap.. tukar header baru ka? rasa itu hari macam lain, kali ni lain hehe

    ReplyDelete
  8. La, Mayamin ni ada kaitan dgn kisah si khalis tu, kiranya fendi dgn khalis ni adik beradik la.
    Laa, dpt ayah muda plak fendi, ermmm..tapi mesti ada lagi kisah selanjutnya kan, yg tak dijangka2 mcm selalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi insyaallah, sambungannya dah ada.. ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰

      Terima kasih kak azimah sudi baca dan komen ๐Ÿค—

      Delete
  9. Whattttt????? Hatim nk jd bapak tiri fendi??? Cannot brain... apa muslihat semua ni???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi terima kaaih kak mim sudi baca dan komen ๐Ÿ˜
      Jeng jeng jeng

      Delete
  10. Hurm.. nak cakap apa ye..
    Pandai betul Syaz mengarang cerpen saling berkait macam ni.. Tak terjangka betul isinya.. hehehe.. Adoilah Hatim.. Frust sangat ke sampai kahwin dengan mak si Fendi tu.. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi insyaallah ada sambungannya ๐Ÿ˜˜ terima kasih sudi baca dan komen ๐Ÿค—

      Delete
  11. Rupanya mak Fendi pun ada kisah silamnya. Mujurlah dia tak ulang sejarah yang sama dengan mak mertua dia buat dulu kan.

    Lahh seriuslah dengan Hatim, tolonglah ianya hanya mimpi je. Nak Hatim dengan Najah. haha.tiber!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha!
      Terima kasih fizah sudi baca dan komen ;)

      Delete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot