Search This Blog

Tuesday, September 8, 2020

Sekitar Majlis Nikah Nana

 Abadikan di sini lah, beberapa keping gambar kenangan masa majlis nikah adik bongsu aku yang lalu..







💓




29 comments:

  1. Seronoknya dapat berkumpul ramai2 :)

    ReplyDelete
  2. Ceria belaka wajah2 dalam foto... tahniah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab kameraman kata 'ha ketawa, ketawa' hahaha

      Delete
  3. walaupun simple tapi tetap meriah dan manis je majlis tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, syukur majlis berjalan lancar masa tu :)

      Delete
  4. wah.... meriah. seronok bila berkumpul kan

    ReplyDelete
  5. Ada kwn akk tu nak kawenkan anaknya bln 11 ni, jemputan sekitar 250 org je, tapi katanya belanja cecah 10k juga, betul ke?
    Tahniah kpd pengantin dan seluruh ahli keluarga, adik syaz yg lelaki ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. adik saya yang perempuan kak, belah perempuan ni. memang panggil tak sampai 50 orang. sebab kena patuh sop haha
      jadinya kos taklah banyak macam tu, duit yang diorang kumpul, diorang furnish rumah sewa diorang je, lagi elok saya rasa hehe

      Delete
  6. Tahniah untuk adik bongsu akak. Selamat pengantin baru. Semoga berbahagia sampai syurga. Aaminnn

    ReplyDelete
  7. wah tahniah , selamat pengantin baru !! ^^

    ReplyDelete
  8. Semoga pengantin bahagia hingga jannah. amin

    ReplyDelete
  9. Selamat pengantin baru buat adiknya....meriah majlis walau sederhana kan..

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah dah selamat.
    Tahniah dapat ahli keluarga baru, bertambah meriah.

    ReplyDelete
  11. Tahniah buat mempelai dan ahli keluarga

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah, tahniah buat pasangan mempelai :)

    ReplyDelete
  13. bertambah ahli keluarga syaz..tahniah syaz :)
    Selamat Pengantin Baru buat adik syaz :)

    ReplyDelete
  14. Tahniah kpd pasangan pengantin...Alhamdulillah, barakallahu lakum..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me