Tuesday, May 4, 2021

Cermin Mata Kedua

Tak sampai setengah tahun buat cermin mata, dah patah riuk.
😞

Tak pasal-pasal kena buat cermin mata baru.
Nasib baik bingkai yang suit dengan saiz cermin mata yang lama tu ada.

Jadi tak payahlah tempah cermin baru hihi

Walaupun melayang jugak duit ayahnya tadi hahaha

Patah sebab amir terkepakkan dengan beg sekolah dia.
Kebetulan masa tu adam terlentok tidur dalam kereta.

Geram jugaklah, tapi nak tak nak kena juga buat spek baru. 

😅

Harap tak patah dahlah.

16 comments:

  1. Nasib baik melayang duit ayahnya, bukan duit ibunya hahahaha.
    Tapi sayang jugaklah sebab yang lama tu tak sampai setengah tahun lagi tapi apa boleh buat kan kak syaz huhuhu.

    ReplyDelete
  2. Anak sulung saya kata mata rabun, tapi bila beli cermin mata tak pakai pula

    ReplyDelete
  3. Samalah dengan Firdaus. Kaca mata okey lagi, bingkainya patah. ganti bingkai saja.

    ReplyDelete
  4. kejadian cermin patah tak dapat dipisahkan dengaan pemakai cermin mata. Mungkin nanti boleh cuba beli Flexible Frame kak. Pijak pun tak patah. Cuma dia mahal sikit :)

    ReplyDelete
  5. he hee ragam anak2
    sama la kita kena tukau cermin yg ke kedua jga sb dah patah

    ReplyDelete
  6. wah adam dh pakai spek ya mesti sbb rajin sgt membaca ni

    ReplyDelete
  7. heheheh kene cari yang jenis boleh lentur tu syaz, dia akan sussah untuk patah... gaya spek dia macam org tua hehehe, bukan main panjang tali belakng tu
    Aiyan akak beli yang jenis senang lentur, kadang tertidur ngn spek tu risau jugak tp bila beli yang jenis lembik boleh lentur tu ok sikit, fleksible

    ReplyDelete
  8. Akak ni pun kena buat spec baru..tapi ntah bila la nak pi buat...

    ReplyDelete
  9. dugaan orang yg pakai cermin mata. harap lama bertahan spek baru amir ni :)

    ReplyDelete
  10. bersabar la kak.. bebudak mmg mcm tu. tak sengaja

    ReplyDelete
  11. takpa, duit ayahnya juga yang melayang nanti heheeeee

    ReplyDelete
  12. Pasni kena jaga bebetul ya sayang

    ReplyDelete
  13. setuju dengan tiara sapphire..ini la dugaan orang bercermin mata..ongkosnya tinggi untuk maintenance spec..semoga bertahan lama yang baru ni..ameen

    ReplyDelete
  14. Dugaan bila pakai spek Syaz.. faham sangat.. Kena beli yang boleh lentur.. Tak mudah patah..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot