Wednesday, October 13, 2021

Inflatable Pool Mattress in Private Pool| Wordless Wednesday





 

13 comments:

  1. adik ipar pun nak sewa ujung minggu ni..next week leh share story & pic nya

    ReplyDelete
  2. Boleh berdiri atas tu? Pandainya dia balance!

    ReplyDelete
  3. Kena rajin simpan semula.. Saya dulu ada juga.. Tapi bila malas nak menyimpan, habis rosak.. Hehe

    ReplyDelete
  4. kemain tgk video adik beradik ni haaa rasa nk terjun sama tau hehee

    ReplyDelete
  5. SERONOKNYA 3 BERADIK TU MANDIMANDA

    ReplyDelete
  6. siap ada mattress pulak. Makin seronok la diorang

    ReplyDelete
  7. dulu kecik-kecik pernah ada pool matress macam ni. nampak diorang seronoknya. nak join sekali lah

    ReplyDelete
  8. Anak-anak buah DR kalau da main air, mmg tak nak keluar da..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot