Pages

Search This Blog

Showing posts with label mimpi. Show all posts
Showing posts with label mimpi. Show all posts

Thursday, January 15, 2009

Rumah dulu dan sekarang

Rumah yang aku duduk sekarang ni, 
boleh dikatakan baru la jugak..

DUlu aku duduk kat Balakong..
Taman Taming Jaya, sebelah Taman Impian Ehsan..
Kiranya taman bersebelahan je dengan angah & Nenek & atok.. 
Tapi disebabkan jalan terlalu sesak, kekadang tu rasa macam nak bunuh diri lak..
tu yang abah pindah.. aku ikut aje..
haha..

Tu yang pindah..
Lagipun, banyak sangat pendatang kat situ..
Tak kira la jejaka ke, gadis ke, lelaki ke, perempuan ke..
Kalau kat umah sewa dorang tu, penuh la baju dan segala hape lagi dorang gantung..
Nasib la tak gantung diri dia je..haha..

Tapi, tiap kali aku mimpi bersituasi kan rumah, mesti aku akan mimpi rumah kat Balakong tu..
Rumah baru ni tak pernah lagi masuk mimpi..

Mungkin lama sangat aku duduk kat Balakong tu dulu..
sekarang lalu depan umah lama tu, nampak la umah tu dah lain..
eh rindu pula..
huhu..

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.