Link Dadu Percuma Monopoly Go!

Assalamualaikum wbt

Link Dadu Percuma Monopoly Go! Malaysia

Ramai tengah main game ni sekarang kan? Ahaha! Dan ramai jugalah encari cara untuk dapat free dice, atau dadu percuma untuk meneruskan permainan ni. Sebab bila dadu habis, tak boleh roll.

SR pun ada main juga, ala, benda tengah hype kan. Ada masa-masanya, SR juga kehabisan dadu. Sebenarnya boleh aje beli dadu tu guna FPX ke, Touch N Go ke, tapi kalau ada yang percuma, kenapa tak kan? Lagi pun untuk game saja pun.

SR search di Facebook, terjumpa di group Monopoly Go! USA punya. Ada beberapa link untuk free dice. SR dapat collect banyaklah juga dadu percuma dari link-link ni. 

KLIK SINI



Ada juga antara link yang mungkin kalian dah redeem dah, jadi bila klik nanti dia akan kata sorry bla bla bla semua tu.



Bolehlah cuba ya. Tapi SR nak buat disclaimer, link ini bukan SR yang create. SR hanya kongsi. Sr claim tak jadi apa-apa yang bukan-bukan tak tak bertanggungjawab kalau kalian tersilap klik dan sebagainya. Hehe...

SO SR tepek ajelah dekat sini ya, nak senang buka post ini guna device yang kalian guna untuk main Monopoly Go! tu terus.

Here we go! Siapa baru nak mula main, boleh klik SINI untuk download Monopoly Go! dulu.

Ada yang nak tahu cara dapatkan sticker? Tengok sini >>> KLIK 

Tambah friend? SINI


240🎲 Free dice links 🎲 🎲

They all work

You may have claimed some of these already but it’s worth testing each one out! Enjoy lovelies 🥰


20🎲https://s.scope.ly/1PL2YkHjIBA


20🎲https://s.scope.ly/eQpuCgr4p2k


25🎲 https://s.scope.ly/BXUkBKaE0zk 


25🎲 https://s.scope.ly/Jd80Iq84OQw 


25🎲. https://s.scope.ly/eomAXXDGJyk?fbclid=PAAabpMRUPaiv36BP4XqOeNG4QH3XgIIV8QbIwXWBbWsv6PWh4Nkr0FoYREcM_aem_ASKwPP82ZXuiB9lhT3NCIfxzAw0y1DrZYFSW43f4ZTWoN7tBxeZGrNcLNMQaLP6VKVo.


25🎲https://2tdd.adj.st/reward-link/IGsocial2408?adjust_t=i2f8o2i_4btbvwg&adjust_deeplink_js=1


25 🎲https://bit.ly/3sqlwF5


25🎲https://s.scope.ly/cX1IKC9a5EA 


25🎲https://s.scope.ly/I_8hW8_nCB0


25🎲https://s.scope.ly/q4whSL-hvXs


and send me any sticker as your appreciation 😊 so I can unlock the pink box

Thank you very much 


Il me manque moin de 80 ⭐️pour le coffre Rose merci


Richard

UPDATE 2nd September 2023:

More  🎲🎲🎲🎲 for free

Join MONOPOLY GO WORLD

https://m.facebook.com/groups/2089419634734544/?ref=share&mibextid=S66gvF

https://shorturl.at/aktCP

Baca juga: Apa Anda Perlu Tahu Tentang Monopoly


Post a Comment

5 Comments

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.