Thursday, April 14, 2022

Uniform Tadika Ayu Dah Lengkap!

Ingat tak SR pernah cerita tentang ayu ke tadika pakai tudung bunga-bunga?
Sebab masa tu, tudung yang sepatutnya dapat sekali dengan baju dan seluar, tak sampai. Cikgu tadika ayu bagi baju, seluar dan baju sukan aje dulu.

Dalam dua minggu lepas, tudung ayu dah sampai!
Yeay!

Maka akhirnya lengkaplah sepersalinan uniform sekolah ayu.
Yeay!

Jahitan tudung dia memang terbaik.
Terletak aje dengan bentuk muka anak-anak.

SR excited terlebih ni sebab inilah pertama kali SR ada anak perempuan yang kena pakai tudung ke sekolah. Sebelum ni, anak-anak lelaki aje. Hihi!

😁

10 comments:

  1. Wahhh.. Kalau sy, sy pun excited.. Cantiklah kalau ikut bentuk muka.. tak segan sangat nak tengok bila besor nanti.. ahahahaha..

    ReplyDelete
  2. Comel je ayu dengan mini tudungnya..hehe

    ReplyDelete
  3. CANTIK AYU DGN UNIFORM BARU BERTUDUNG

    ReplyDelete
  4. comel sgt. mesti lagi bersemangat nak gi sekolah ni...

    ReplyDelete
  5. Wah . Cantiknya . Semangat nk pergi sekolah

    ReplyDelete
  6. Comelnya Ayu. Nampak besar dah ayu bila dah bersekolah ni. Belajar rajin rajin Ayu :)

    ReplyDelete
  7. Comelnya Ayu!! Mesti lebih semangat g sekolah lepas ni!

    ReplyDelete
  8. Comelnya Ayu dengan uniform yang lengkap..
    Striking warna tudungnya..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot