Uniform Tadika Ayu Dah Lengkap!

Ingat tak SR pernah cerita tentang ayu ke tadika pakai tudung bunga-bunga?
Sebab masa tu, tudung yang sepatutnya dapat sekali dengan baju dan seluar, tak sampai. Cikgu tadika ayu bagi baju, seluar dan baju sukan aje dulu.

Dalam dua minggu lepas, tudung ayu dah sampai!
Yeay!

Maka akhirnya lengkaplah sepersalinan uniform sekolah ayu.
Yeay!

Jahitan tudung dia memang terbaik.
Terletak aje dengan bentuk muka anak-anak.

SR excited terlebih ni sebab inilah pertama kali SR ada anak perempuan yang kena pakai tudung ke sekolah. Sebelum ni, anak-anak lelaki aje. Hihi!

😁

Post a Comment

10 Comments

  1. Wahhh.. Kalau sy, sy pun excited.. Cantiklah kalau ikut bentuk muka.. tak segan sangat nak tengok bila besor nanti.. ahahahaha..

    ReplyDelete
  2. Comel je ayu dengan mini tudungnya..hehe

    ReplyDelete
  3. CANTIK AYU DGN UNIFORM BARU BERTUDUNG

    ReplyDelete
  4. comel sgt. mesti lagi bersemangat nak gi sekolah ni...

    ReplyDelete
  5. Wah . Cantiknya . Semangat nk pergi sekolah

    ReplyDelete
  6. Comelnya Ayu. Nampak besar dah ayu bila dah bersekolah ni. Belajar rajin rajin Ayu :)

    ReplyDelete
  7. Comelnya Ayu!! Mesti lebih semangat g sekolah lepas ni!

    ReplyDelete
  8. Comelnya Ayu dengan uniform yang lengkap..
    Striking warna tudungnya..

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.